پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پوشش بیشرین حوزه قضایی فارس توسط زندانهای مرودشت و لارستان

مدیرکل زندان های فارس گفت: زندان های مرودشت و لارستان بیشترین حوزه های قضایی را در استان پوشش می دهند و استفاده از ظرفیت دادرسی الکترونیک، ابزار خوبی برای جلوگیری…

مدیرکل زندان های فارس گفت: زندان های مرودشت و لارستان بیشترین حوزه های قضایی را در استان پوشش می دهند و استفاده از ظرفیت دادرسی الکترونیک، ابزار خوبی برای جلوگیری از اعزام زندانیان این زندان ها به مراجع قضایی است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، «اسحاق ابراهیمی» اظهار داشت: رئیس سازمان زندان ها، مربیان اصلاح و تربیت را شمع هدایت در بیراهه ضلالت معرفی می کنند و این سخن ارزشمند، پیام مهمی برای همه ما زندانبانان در استان و همکاران عرصه زندانبانی در سراسر کشور دارد و با این پیام مهم، رسالت ما در زندان ها با توجه به برنامه های تحولی در قوه قضائیه مضاعف و سنگین تر شده است.

مدیرکل زندان های فارس گفت: ما در سازمان زندان ها، رسالت خطیر و سنگینی برعهده داریم و برای تحقق این مسؤولیت بزرگ، باید با برنامه ریزی، همفکری، ایجاد همدلی، تلاش مضاعف و عزمی آهنین در جهت رفع محدودیت ها و مشکلات بکوشیم.

وی اظهار داشت: دغدغه رئیس محترم سازمان، اصلاح و تربیت زندانیان، رسیدگی به مشکلات آنان و بازگشت مفید زندانیان به جامعه است و برای تحقق آن، به تلاش همه همکاران و همکاری دستگاه های قضایی، اجرایی و خیرین نیاز داریم.

مدیرکل زندان های فارس ادامه داد: خوشبختانه تعامل خوبی در شهرستان مرودشت بین مجموعه قضایی و دستگاه های اجرایی و اداره زندان وجود دارد و این تعامل بیانگر تلاش همکاران توانمند در این شهرستان و همکاری بین بخشی و درون سازمانی است.

وی یادآور شد: با شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از اعزام ها به مراجع قضایی، ظرفیت های خوبی با اجرای دادرسی الکترونیک و استفاده از ویدئو کنفرانس در زندان ها و مراجع قضایی فراهم شده، ضروری است با ایجاد زیرساخت ها، بازدید قضات از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شود.

ابراهیمی اضافه کرد: زندان های مرودشت و لارستان بیشترین حوزه های قضایی را در استان پوشش می دهند و استفاده از ظرفیت دادرسی الکترونیک، ابزار خوبی برای جلوگیری از اعزام زندانیان این زندان ها به مراجع قضایی است.

وی تأکید کرد: با مشارکت گروه های جهادی، نهادهای مردمی و دستگاه های متولی اشتغال و فرهنگی، امور مربوط به اصلاح و تربیت زندانیان، پیگیری و با جدیت بیشتری دنبال شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین