پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

غدیر امسال،شما چند نفر را غذا می‌دهید؟

احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که: من به عنوان یک آدم عادی و محب امیرالمونین(ع)؛ برای گسترش و جهانی شدن این نام و نعمت ولایت چه…

احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که: من به عنوان یک آدم عادی و محب امیرالمونین(ع)؛ برای گسترش و جهانی شدن این نام و نعمت ولایت چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ چه کاری می‌شود کرد که روزی همه مردم دنیا با عید غدیر و شخصیت ایشان آشنا شوند و در این لذت سهیم شوند؟

شاید خیلی‌ها مطلع نباشند، اما امام صادق(ع) یک راهبرد مهم را برای این کار به ما پیشنهاد داده‌اند که سال های سال است مورد غفلت واقع شده. راهکاری ویژه برای معرفی عیدالله الاکبر. امام صادق(ع) و خود امیرالمومنین(ع) با بیان فضیلت‌ها و آثار حیرت انگیز برای اطعام در عید غدیر و “یوم اطعام و الطعام” نامیدن این روز؛ زمینه‌ای را فراهم کردند که همه ما بتوانیم در این راه پربرکت قدم برداریم و با اطعام گسترده در این روز به جایی برسیم که همه مردم طعم محبت غذای نذری غدیر را بچشند و از این طریق با نام امیرالمومنین(ع) و جایگاه و آثار ولایت ایشان آشنا شوند.

در صدد هستیم تا اطعام ۱۴ هزار نفری غدیر  را به همت شما در منطقه آغاز نماییم . ان شالله به زودی زود با لطف خدای متعال و همراهی محبین امیرالمومنین(ع) این سنت پسندیده به جایی برسد که در عید غدیر همه مردم غذای رایگان دریافت کنند و هیچ کس گرسنه نماند و این اطعام موجب بر سر زبان افتادن نام زیبای امیرالمومنین(ع) در سراسر جهان شود.

پویش اطعام_غدیر  به همت ستاد کمک های مؤمنانه لارستان را از طریق اهدای الطاف خود به شماره کارت انصار بنام کمک های مردمی:۶۲۷۳-۸۱۱۰-۹۶۸۷-۹۵۱۲  رونق دهید.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “غدیر امسال،شما چند نفر را غذا می‌دهید؟”

  1. زهرا گفت:

    تو این گرونی مردم به زور شکم خودشون و سیر میکنند چه توقعی از مردم دارید در این وضع کرونا همه ائمه رو دوست دارند ولی الان به زور میشه خرج خودمون و دراریم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین