پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

صولتی:پروازهای قطر فعلا با قطرایرویز انجام میشود/پیگیر برقراری مجدد پرواز عمان هستیم/برنامه جدید پروازی قشم ایر اعلام شد

مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: پروازهای قطر فعلاً فقط توسط شرکت هواپیمایی قطر ایرویز از برخی فرودگاه‌های کشور انجام می شود و پرواز عمان نیز بیشتر برای بازگشت اتباع ایرانی برقرار…

مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: پروازهای قطر فعلاً فقط توسط شرکت هواپیمایی قطر ایرویز از برخی فرودگاه‌های کشور انجام می شود و پرواز عمان نیز بیشتر برای بازگشت اتباع ایرانی برقرار شده است.

طی دو روز گذشته یادداشتی کوتاه در خروجی پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان منتشر شد (اینجا) که در آن از عدم بازگشایی مجدد پروازهای قطر و عمان از فرودگاه بین اللملی لارستان سخن  به میان آمده بود. به همین منظور صولتی مدیرکل فرودگاه لارستان در خصوص برقراری مجدد این پروازها از فرودگاه لارستان توضیحاتی به میلاد لارستان ارائه نموده و اظهار داشت: پروازهای قطر که پیش از این توسط هواپیمایی ایران ایر انجام می شد در حال حاضر با توجه به پیگیری های مستمر هنوز موفق به اخذ مجوز از سوی قطر نشده  و فعلاً فقط توسط شرکت هواپیمایی قطر ایرویز از برخی فرودگاه‌های کشور پروازهای این مسیر برقرار است.

وی گفت: همچنین در خصوص پرواز عمان نیز طی مذاکرات انجام شده بامسئولان هواپیمایی تابان و کیش ایر که پیش از این پروازهای این را مسیر انجام می‌دادند، عنوان شده که با توجه به چند مسیره بودن این پروازها باید تمامی مسیرهایی که در خلال این پروازها انجام میشود متقاضی داشته باشد تا پرواز این مسیر هم برقرار شود. صولتی بیان داشت: پیگیر این مسئله نیز هستیم ،ضمن اینکه طی بررسی ها ، پروازهایی که در فرودگاههای کشور دراین خصوص برقرار است برای بازگشت اتباع ایرانی به کشور انجام میشود.

مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان در بخش دیگری از سخنان خود به تاخیر پیش آمده طی هفته جاری در پروازهای قشم ایر نیز گریزی زده و اظهار داشت: در خصوص تاخیر پروازهای شرکت هواپیمایی قشم ایر که به دلیل نوع هواپیما، زمان پرواز و دمای بالای هوا و در واقع در راستای انجام پروازهای ایمن صورت پذیرفته و نارضایتی هایی نیز به دنبال داشته است به اطلاع مردم شریف لارستان می رساند با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده برنامه پروازی این شرکت درمسیر تهران .لار.دبی.لار.تهران تغییر و به نحوی تنظیم شده است که در زمان بهتری از روز و در دمای کمتر انجام شود تا این مشکل نیز مرتفع گردد.

وی گفت:‌البته تلاش برای تغییر ۲پرواز دیگر درمسیر دبی.لار.دبی نیز ادامه داشته و بر همین اساس  برنامه جدید هواپیمایی قشم ایر درمسیر مذکور در حال حاضر به شرح زیر خواهد بود:

 سه شنبه ها: تهران لار۷:۲۰/لار دبی۸:۲۰/دبی لار۱۱:۱۵/لار تهران۱۲:۰۰
جمعه ها: تهران لار۷:۱۵/لار دبی۸:۱۵/دبی لار۱۱:۱۰/لار تهران۱۱:۵۵

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین