جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اقدام شایسته دفتر ثبت ازدواج در لارستان

در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه و ایران همدل، دفتر ازدواج ۲۲۳(افروشه) لارستان در عملی شایسته اقدام به تخفیف حق التحریر ثبت ازوداج کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه و ایران همدل، دفتر ازدواج ۲۲۳(افروشه) لارستان در عملی شایسته اقدام به تخفیف حق التحریر ثبت ازوداج کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر شکل گیری نهضت تعاون و احسان و تداوم رزمایش کمک مومنانه و ایران همدل، دفتر ازدواج ۲۲۳(افروشه) لارستان به همت پایگاه مقاومت شهید قائدی و همکاری حوزه های مقاومت بسیج شهرستان در عملی شایسته و خداپسندانه اقدام به تخفیف حق التحریر ثبت ازدواج نمود.

بر اساس این طرح از اول ذی الحجه سالروز ازدواج امیر المومنین(ع) و حضرت زهرا(س) تا پایان دهه امامت و ولایت،با تخفیف حق التحریر ثبت واقعه ازدواج برای پرسنل درمان و مدافعان سلامت به صورت تمام بهاء، جهت فرزندان عزیز پرسنل درمان و مدافعان سلامت به صورت نیم بهاء و همچنین افراد کم برخوردار معرفی شده از حوزه های مقاومت بسیج با تخفیف نیم بهاء خدمت رسانی می کند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین