چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دوره فشرده خبرنگاری در لارستان برگزار می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از برگزاری یک دوره کارگاه فشرده خبرنگاری به میزبانی این شهرستان خبر داد. مجید حجتی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان…

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از برگزاری یک دوره کارگاه فشرده خبرنگاری به میزبانی این شهرستان خبر داد.

مجید حجتی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به مناسبت «روز خبرنگار» یک دوره کارگاه فشرده خبرنگاری با اعطای گواهینامه رسمی مورد تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه این دوره در ۶ سفرفصل برگزار خواهد شد، افزود: این دوره با موضوعات خبرنویسی با تدریس حمید جهان مدیر خبرگزاری ایرنا در لارستان، مصاحبه با تدریس محمد خواجه پور مدیر مجموعه رسانه ای «هفت برکه» گراش، گزارش با تدریس بدریه جوکاری روزنامه نگار و کارشناس ارشد مدیریت رسانه، اصول نگارش با تدریس دانیال افتخاری مدیر روابط عمومی شورای شهرستان لارستان، عکاسی خبری با تدریس امیر قیومی عکاس مستند و خبری و اصول شبکه های اجتماعی با محوریت اینستاگرام با تدریس سعید باقریه کارشناس تولید محتوا برگزار می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری این کارگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ مردادماه جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۲ خواهد بود، تصریح کرد: از روز گذشته که فراخوان شش کارگاه آموزشی حتی با اخذ شهریه منتشر شد تعداد چشمگیری از علاقه‌مندان نام‌نویسی کردند و ظرفیت این شش کارگاه تکمیل شد.

این مسوول با اذعان به اینکه این کارگاه ویژه خبرنگاران و علاقه مندان به آموزش خبرنگاری در شهرستان های لارستان، گراش و اوز است، اضافه کرد: کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین