شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

فضاهای تبلیغاتی شهر لار “ویروس و انگ اجتماعی” را به رخ کشیدند+عکس

فضاسازی شهری با موضوع «ویروس و اَنگ اجتماعی» به همت خانواده‌های کرونایی لارستان انجام گرفت. معاونت اجتماعی سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه فضاهای تبلیغاتی شهر، رسانه‌ای همه‌گیر و در…

فضاسازی شهری با موضوع «ویروس و اَنگ اجتماعی» به همت خانواده‌های کرونایی لارستان انجام گرفت. معاونت اجتماعی سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه فضاهای تبلیغاتی شهر، رسانه‌ای همه‌گیر و در دسترس برای ارائه مفاهیم آموزش شهروندی در حوزه‌های بهداشت، فرهنگ و جامعه است، گفت: این مهم می‌تواند بازوی توانمند اطلاع‌رسانی و آموزش در جامعه باشد.

به گزارش میلاد لارستان علیرضا پیرمراد اظهار داشت: پس از شیوع سریع کرونا در کشور بود که اهمیت فضاهای تبلیغاتی بیش از گذشته احساس شد و به‌عنوان ابزاری جهت آگاهی‌دهی عمومی مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و با همکاری و مساعدت خانواده‌های داغ‌دیده و تعدادی از مبتلایان کرونا، فضاسازی شهری از طریق بیلبوردها در خصوص ویروس و آداب ممانعت از اَنگ اجتماعی به دیگران در سطح شهر با فضاسازی‌های جالب هنری انجام شده است.

معاونت اجتماعی سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه فضاهای تبلیغاتی شهری در مواقع بحرانی، بیشترین نقش را در آموزش‌های پیشگیرانه و مقابله با بحران‌ها دارند، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات در حوزه‌های مختلف در درازمدت با آموزش‌های شهروندی قابل حل است.

یادآور می شود این امر به همت سپاه ناحیه لارستان و با همکاری مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی روان آسا انجام شده است.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین