پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ناكامي قاچاقچيان در انتقال 253 كيلو ترياك در لارستان

فرمانده انتظامی استان از توقيف ۲ دستگاه خودرو و کشف ۲۵۳ كيلو ترياك در شهرستان لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان سردار “رهام‌بخش حبيبي” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه…

فرمانده انتظامی استان از توقيف ۲ دستگاه خودرو و کشف ۲۵۳ كيلو ترياك در شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان سردار “رهام‌بخش حبيبي” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: ماموران انتظامي پاسگاه “درز و سايبان” شهرستان لارستان در اجراي طرح مقابله با ورود مواد مخدر، حين كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي در يك عمليات ضربتي به ۲ دستگاه سواري ۴۰۵ و وانت پيكان مشكوك شده و دستور ايست صادر كردند اما آنها بدون اعتنا به هشدار ماموران از محل گریختند.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند هر دو خودرو را متوقف و آنها را براي بررسي بيشتر به مقر انتظامي انتقال دهند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه در اين رابطه۲ قاچاقچي حرفه‌اي دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند، عنوان داشت: ماموران موفق شدند در بازرسي از اين خودروها، ۲۵۳ كيلو ترياك كشف كنند.

سردار حبيبي با اشاره به اينكه يك خودرو ۴۰۵ كه اسكورت محموله بود توقيف و راننده آن نيز دستگير شد، تاكيد كرد: پليس در راستاي برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و مبارزه بي امان با اين پديده شوم از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین