پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید در “ناحیه” لارستان رسما کلید خورد

با تحویل اولین سهمیه نفت سفید خانوار فاقد گاز طبیعی، در روز پنجشنبه، از فروشندگی روستایی کورده شهرستان خنج، طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید  در سطح شهرستانهای لارستان، خنج، گراش…

با تحویل اولین سهمیه نفت سفید خانوار فاقد گاز طبیعی، در روز پنجشنبه، از فروشندگی روستایی کورده شهرستان خنج، طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید  در سطح شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان سرپرستان خانوار غیر بهره مند از گاز طبیعی که در سایت تجارت آسان جدید به آدرس  http://newtejaratasan.niopdc.ir اطلاعات خود را ثبت نموده اند، میتوانند جهت دریافت ١٠٠ لیتر سهمیه تشویقی نفت سفید، تا پایان مردادماه به فروشندگی های روستایی که در زمان ثبت نام محل آن را انتخاب کرده اند مراجعه نمایند.

بنا بر این گزارش طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گازمایع که از شهریورماه در استان فارس عملیاتی خواهد شد، گامی مهم در تحقق دولت الکترونیک است. اجرای این طرح افزون بر تسهیل خدمات سوخت‌رسانی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان، سبب کاهش سوء‌استفاده‌های احتمالی و قاچاق فرآورده‌های نفتی نیز می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین