جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

استان فارس در وضعیت زرد کرونا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اکنون استان فارس به صورت میانگین در وضعیت زرد قرار دارد، اما برخی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز به سر می‌برند….

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اکنون استان فارس به صورت میانگین در وضعیت زرد قرار دارد، اما برخی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز به سر می‌برند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره آمار‌های مربوط به آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس، با بیان اینکه هم اکنون استان فارس به صورت میانگین در وضعیت زرد قرار دارد، اما برخی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز به سر می‌برند، اظهار کرد: با توجه به گستردگی زنجیره‌های انتقال بیماری، لازم است هم استانی‌ها دستورات بهداشتی را جدی بگیرند.

او ادامه داد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، بیش از ۲۳۵ هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و دارای علامت ابتلا تهیه شده که از این تعداد، ۳۸ هزار و ۴۰۷ مورد مثبت شناسایی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: هم اکنون ۹۹۶ بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا در بخش‌های عمومی بستری هستند که از این تعداد، ۱۱۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ به علت وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

همتی، آمار بهبود یافتگان مراکز درمانی و ایزوله خانگی در استان را نیز ۳۵ هزار و ۳۴ نفر اعلام کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین