پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برنامه های میزبانی از کاروان شهدای گمنام در لارستان

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان برنامه های استقبال و میزبانی از کاروان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرستان لارستان را اعلام کرد. امین دلخسته امروز در…

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان برنامه های استقبال و میزبانی از کاروان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرستان لارستان را اعلام کرد.

امین دلخسته امروز در گفت و گو با میلاد لارستان با اشاره به اینکه شهدا در پیشگاه خداوند از بالاترین مرتبه برخوردارند، اظهار داشت: تأسی و ادامه راه شهدا، جز با پیروی از ولایت فقیه میسر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه جایگاه شهدای گمنام در نزد پروردگار بسیار خاص است، افزود: این شهدا در کمال گمنامی، عزت و بزرگی را برای اسلام و ایران به ارمغان آوردند.

این مسئول با ابراز خرسندی از تشییع شهدای گمنام در استان فارس و شهرستان لارستان، تصریح کرد: از چند روز قبل پیکر مطهر ۹۶ شهید گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور شده و از دیروز با انتقال به استان شهید پرور فارس بر روی دستان مردم شهرها و روستاهای مختلف این استان تشییع و بدرقه شده اند.

دلخسته با بیان اینکه قرار است این شهدا به مدت ۱۰ روز مهمان مردم استان فارس باشند، ادامه داد: بنا بر برنامه ریزی های صورت گرفته این شهدا در ۶۲ نقطه از این استان تشییع می شوند.

وی با اشاره به اینکه این شهدای گرانقدر در روز شنبه ۲۶ دی ماه ۹۴ پس از نماز مغرب و عشاء در ورودی شهر خور مورد استقبال مسئولین، معتمدین و اقشار مختلف مردم شهید پرور لارستان قرار می گیرند، افزود: کاروان شهدای گمنام پس از آن به حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان منتقل می شوند که در این مکان مقدس مراسم شبی با شهدا با حضور مردم شهید پرور لارستان بزرگ برگزار می شود.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه کاروان شهدا در بخش صحرای باغ نیز مورد استقبال و بدرقه مردم این بخش قرار می گیرد، گفت: در روز دوم و در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه صبح، این شهدای گرانقدر از جلوی فرمانداری ویژه لارستان تا میدان امام رضا(ع) این شهر جهت انتقال به شهرهای گراش، اوز و خنج توسط مردم شهیدپرور لارستان مورد بدرقه قرار می گیرند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین