سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پروژه 88 واحدی مسکن در شهرک اندیشه لار احداث می شود

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان لارستان در سالی که گذشت احداث پروژه ۸۸ واحدی لارستان در زمینی به مساحت ۱۴ هزار ۳۶۸  مترمربع در شهرک اندیشه این شهرستان دنبال شد ، …

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان لارستان در سالی که گذشت احداث پروژه ۸۸ واحدی لارستان در زمینی به مساحت ۱۴ هزار ۳۶۸  مترمربع در شهرک اندیشه این شهرستان دنبال شد ،  این طرح با مساحت زیر بنای ۹ هزار ۶۲۴ متر مربع و ۹ هزار ۶۰۰ متر مربع خیابان و فضای سبز و فضای عمومی احداث می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس نشست هم اندیشی رییس و کارشناس کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان با سرپرست و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در خصوص امداد رسانی به مددجویان کمیته امداد در شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار شد، سرپرست بنیاد مسکن لارستان در این نشست ابراز داشت: دستگیری از آسیب دیدگان و محرومان از آموزه های اصلی بنیاد مسکن است.

امیر برومند در این نشست با تاکید بر اینکه کمیته امداد امام (ره) و بنیاد مسکن هر دو از نهادهای بر خاسته از متن انقلاب هستند گفت: این دو نهاد در نهایت یک هدف را دنبال م یکنند و آن حمایت و دستگیری از قشر آسیب دیده و محروم جامعه است.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان لارستان خاطر نشان کرد : هر جا ندای مظلومیتی شنیده شود و هر جا ردی از محرومیت و کم برخورداری باشد این وظیفه بنیاد مسکن و نهاد های انقلابی است که ورود نمایند و از ستم دیدگان و محرومان حمایت کنند .

مهندس برومند با یاد آوری اینکه بنیاد مسکن در زمینه توسعه روستایی و تامین مسکن شهری اقدامات شایسته در شهرستان لارستان انجام داده است از اعطای تسهیلات بلا عوض در سال گذشته به میزان ۸ فقره تسهیلات شهری و ۷ فقره تسهیلات روستایی خبر داد و افزود : دراین رابطه ۹۶۰ میلیون ریال به متقاضیان شهری و ۷۰۰ میلیون ریال به متقاضیان روستایی اختصاص یافت.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان لارستان عملکرد بنیاد مسکن در حوزه مسکن شهری را هم تشریح کرد و گفت: در سالی که گذشت احداث پروژه ۸۸ واحدی لارستان در زمینی به مساحت ۱۴ هزار ۳۶۸  مترمربع در شهرک اندیشه این شهرستان دنبال شد ،  این طرح با مساحت زیر بنای ۹ هزار ۶۲۴ متر مربع و ۹ هزار ۶۰۰ متر مربع خیابان و فضای سبز و فضای عمومی احداث می شود.

در این نشست رییس و کارشناس کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان از تلاشهای بنیاد مسکن برای خانه دار شدن محرومین و همچنین فعالیت جمعی بنیاد مسکن برا یتوسعه روستایی در این شهرستان تقدیر کردند .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین