سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

راه اندازی نشريه «تحقيقات در علوم ورزشی و گياهان دارويی» در دانشگاه آزاد لارستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان از راه‌اندازی نشريه علمی «تحقيقات در علوم ورزشی و گياهان دارويی» در این دانشگاه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان مهدی زارع در گفتگو…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان از راه‌اندازی نشريه علمی «تحقيقات در علوم ورزشی و گياهان دارويی» در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان مهدی زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: براساس مصوبه «چهاردهمين كميسيون تأمين اعتبار نشريات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی» و با ارائه مستندات پژوهشی و مكاتبات انجام شده با معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی درباره راه‌‌اندازی نشریه علمی پژوهشی در حوزه علوم ورزشی و تأكید بر فعالیت پژوهش‌محور، ارتباط كاربردی علوم با صنعت و وجود رشته‌های مرتبط علوم ورزشی در مقاطع تحصیلات تكمیلی با راه‌اندازی نشريه علمی و پژوهشی «تحقيقات در علوم ورزشی و گياهان دارويی» موافقت شد.

وی اضافه کرد: براین‌اساس به‌روز‌رسانی، بومی‌سازی و حكمی‌سازی در دستور كار شورای تحریریه قرار گرفته تا پژوهشگران و متخصصان این حوزه، بتوانند در این فضای علمی به تبادل علوم روز مبادرت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با اشاره به نشریه علمی و پژوهشی «فصلنامه جغرافیای طبیعی» مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان مطرح كرد: این فصل‌نامه مدت‌ها به عنوان مرجعی علمی و پژوهشی در این دانشگاه نقش ایفا كرده است و با تأسیس نشریات علمی تخصصی دیگر از جمله نشریه تازه تأسیس تحقیقات در علوم ورزشی و گیاهان دارویی تجربیات خوبی حاصل شد.

به گزارش آنا، نشریه علمی و پژوهشی «تحقیقات در علوم ورزشی و گیاهان دارویی» به زبان‌های انگلیسی و فارسی منتشر خواهد شد و مدیر مسئول و سردبیر آن سیروس فارسی و سید علی حسینی از استادان فرهیخته و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین