جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

حسنی:هلال احمر لارستان نیازمند توجه ویژه است

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان خواستار توجه مقامات و مسوولان ملی و استانی در نهادها و سازمان‌های مختلف به این شهرستان و منطقه به صورت ویژه شد. به…

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان خواستار توجه مقامات و مسوولان ملی و استانی در نهادها و سازمان‌های مختلف به این شهرستان و منطقه به صورت ویژه شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا،‌جلیل حسنی در دیدار با معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران،، خواستار تامین برخی از اقلام و نیازهای اساسی جمعیت هلال احمر این شهرستان شد و گفت: شرایط خاص منطقه‌ای، زلزله خیز بودن، بروز برخی بحران‌ها مانند سیل، خشکسالی و همچنین طولانی بودن مسافت این شهرستان با مرکز استان (شیراز) ایجاب می‌کند که توجه مقامات و مسوولان ملی و استانی در نهادها و سازمان‌های مختلف به این شهرستان و منطقه به صورت ویژه باشد.

جلیل حسنی بیان داشت: افزایش تعداد خانه‌های هلال احمر، تامین خودروهای امداد و نجات، ایجاد آشیانه برای پروازهای هوایی در مواقع بحران و اورژانس هوایی، به روز کردن انبارهای امدادی و تامین امکانات و تجهیزات این جمعیت برای ارائه آموزش های تخصصی به امدادگران از جمله نیازهای اساسی و اجتناب ناپذیر جمعیت هلال احمر لارستان، برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب به مردم در مواقع بروز حوادث و بحران‌هاست.

وی افزود: در کنار برخی محرومیت‌ها و کمبودها در منطقه، وجود خیران و نیک‌اندیشان یکی از ظرفیت‌های خاص شهرستان لارستان است اما همراهی و مشارکت خیران برای کمک به ایجاد و بهبود زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف، منوط به همراهی و همکاری جدی دولت و سازمان‌های مختلف است.

حسنی ادامه داد: خیران و نیک‌اندیشان منطقه ثابت کرده‌اند که هر سازمان و نهادی در سطح ملی و استان فارس، انگیزه و جدیت لازم برای کمک به بهبود و تامین زیرساخت های لازم را داشه باشند آنان نیز برای رفع نیازمندی‌ها و کمبودها، مشارکت جدی و فعال خواهند داشت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین