شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

۷۰ هزار ماسک کشف شده در اختیار مدارس لارستان قرار می‌گیرد

معاون امور عمرانی فرماندار لارستان گفت: ۷۰ هزار ماسک کشف شده از قاچاقچیان و احتکارکنندگان با هماهنگی و همکاری دادستانی و دستگاه قضایی و همچنین نیروی انتظامی در اختیار دانش…

معاون امور عمرانی فرماندار لارستان گفت: ۷۰ هزار ماسک کشف شده از قاچاقچیان و احتکارکنندگان با هماهنگی و همکاری دادستانی و دستگاه قضایی و همچنین نیروی انتظامی در اختیار دانش آموزان نیازمند این منطقه قرار می گیرد.

به گزارش میلاد لارستان،‌ احمد دلاور در گفت و گو با خبرنگا ایرنا اظهار داشت: این ماسک ها ظرف یک ماه گذشته تاکنون در شهرستان لارستان کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد:هماهنگی های اولیه در این زمینه انجام شده و این تعداد ماسک کشف شده در اسرع وقت تحویل آموزش و پرورش لارستان خواهد شد تا به فراخور نیاز در اختیار مدارس و دانش آموزان نیازمند قرار گیرند.

وی با اشاره به وضعیت بازگشایی مدارس در لارستان گفت: آموزش و پرورش و مدیران مدارس در حد توان و با توجه به سیاست های ابلاغی ستاد مدیریت کرونا زیرساخت ها و امکانات لازم بهداشتی و تدابیر و تمهیدات لازم را در زمینه حضور بدون دغدغه دانش آموزان در کلاس درس فراهم کرده اند.

دلاور بیان کرد: بر اساس اعلام رئیس آموزش و پرورش،زمان برای هر کلاس درس حدود ۳۵ دقیقه در نظر گرفته شده و میزان حضور دانش آموزان در مدرسه در طول یک روز از حدود دو ساعت نباید بیشتر باشد.

وی افزود: چینش و تنظیم صندلی ها ، استفاده از مواد ضدعفونی و الزامی بودن استفاده از ماسک برای دانش آموزان و معلمان نیز از ضروریات و دستورالعمل های ابلاغی ستاد مدیریت کرونا در سطح مدارس است که همه مدارس و مدیران و معلمان ملزم به رعایت این مسایل هستند.

وی همچنین به برخی چالش ها و دغدغه های معلمان ، دانش آموزان و والدین در زمینه بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: یکی از نگرانی های مهم اعتمادسازی در بین خانواده ها در زمینه رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و رفع نگرانی ها برای تضمین سلامت دانش آموزان است که مسئولان و مدیریت اجرایی و اداره آموزش و پرورش لارستان باجدیت و حساسیت این موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

دلاور گفت: همه این دغدغه ها و نگرانی ها بیش از خود خانواده ها به معلمان و مدیران مدارس گوشزد شده و ضمن آنکه بر اساس اعلام وزیر آموزش و پرورش نیز اجباری برای حضور دانش آموز بر سر کلاس درس نیست.

معاون فرماندار لارستان گفت: شرایط حضور دانش آموزان در مدارس فنی و حرفه ای و هنرستان ها و همچنین موضوع ایاب و ذهاب و سرویس مدارس از دیگر دغدغه های موجود والدین و مسئولان امر است که تاکنون دستورالعمل خاصی در این زمینه اعلام نشده و بدون شک تا اوایل مهر نیز شرایط و تمهیدات جدیدتری در حوزه بازگشایی مدارس ابلاغ خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین