پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

کاهش ۸۴ درصدی نشست و برخاست پروازهای بین المللی در فرودگاه های کشور

بر اساس آمار رسمی طی مردادماه امسال نشست و برخاست پروازهای بین المللی در فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ۸۴ درصد کاهش یافته است. به…

بر اساس آمار رسمی طی مردادماه امسال نشست و برخاست پروازهای بین المللی در فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ۸۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مطابق آمار رسمی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی مردادماه امسال در ۱۸ فرودگاه تحت مالکیت این شرکت مجموعا ۴۰۳ فروند هواپیما در پروازهای بین المللی نشست و برخاست داشته اند که در مقایسه با ۲۴۸۰ نشست و برخاست مردادماه سال گذشته بالغ بر ۸۴ درصد کاهش را نشان می دهد.

در فرودگاه شیراز این کاهش ۷۶ درصد بوده و برای لارستان رشد منفی ۲۴ درصدی ثبت شده است. نشست و برخاست پروازهای بین المللی در ماه مورد اشاره برای فرودگاه های مشهد، اصفهان، اهواز و تبریز به ترتیب رشد منفی ۹۴ درصدی، ۶۹ درصدی، ۴۲ و ۹۸ درصدی را ثبت کرده است. در این بین در فرودگاه بندرعباس این پروازها ۱۷ درصد رشد داشته است.

در ۱۱ فرودگاه دیگر تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران هیچ پرواز بین المللی در مرداد ۹۹ نشست و برخاست نداشته است. در فرودگاه اختصاصی کیش نیز عملکرد پروازهای بین المللی ۱۰۰ درصد و در قشم ۳۱ درصد رشد منفی داشته است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین