سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دادگاه عمومی بخش بنارویه لارستان افتتاح شد

با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس و معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، دادگاه عمومی بخش بنارویه لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس و معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، دادگاه عمومی بخش بنارویه لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاونین قضایی دادگستری استان، روسای دادگستری و دادستان های شهرستان های لارستان و داراب، امام جمعه، بخشدار، اعضای شوراهای اسلامی شهر و بخش و قشرهای مختلف مردم، دادگاه عمومی بخش بنارویه لارستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مساحت زمین دادگاه ۱۲۰۰ مترمربع و زیربنای آن ۲۸۰ متر مربع است که با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال توسط خیرین محلی و دادگستری استان فارس نوسازی و تجهیز شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در سخنانی از رئیس دادگاه عمومی بخش بنارویه خواست که تقوا، مردم داری، انقلابی‌گری، رسیدگی به موقع پرونده ها، حمایت قاطع از شرکتها و کارخانجات تولیدی، پیشگیری از وقوع جرم و فعال کردن شوراهای حل اختلاف با مد نظر قرار دادن اصلاح ذات البین را سرلوحه کار خود قرار دهد.

در این مراسم حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، سید ابراهیم مرتضوی رئیس دادگستری شهرستان لارستان،حجت الاسلام والمسلمین روانبخش امام جمعه، جعفری رئیس شورای اسلامی شهر بنارویه، حسینی رئیس شورای حل اختلاف شهر بنارویه و دبیرستاد استقرار دادگاه بخش و رئیس دادگاه بنارویه به ایراد سخن پرداختند.
در ادامه علی سهیلی به عنوان رئیس دادگاه عمومی بخش بنارویه معرفی شد.

سهیلی پیش از این رئیس شعبه ۴ حقوقی دادگستری شهرستان داراب بوده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در بدو ورودش به بخش بنارویه لارستان به گلزار مطهر شهدا رفت و قبور مطهر شهدا را عطرافشانی و گلباران کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “دادگاه عمومی بخش بنارویه لارستان افتتاح شد”

  1. مجید لارستان گفت:

    این اتفاق و افتتاح بر مردم شریف بنارویه مبارک باد،
    ای کاش مسئولین در این افتتاحیه از تلاشهایو پیگیریهای
    مجدّانه جناب دکتر جعفرپور هم یادی کرده ودند !!!
    هر چند ما در گروه معتمدین از جناب دکتر جعفرپور و
    دفتر ایشان تشکر کرده ایم .

  2. اوزی ویک سوال بی جواب گفت:

    دادگاه برای مردم خوب بنارویه مبارک باشد اما یک سوال وجود دارد که چرا بخش قدیم اوز وشهرستان فعلی اوز علیرغم اینکه ده سال است دنبال استقرار دادگاه هستند تا کنون دادگاه در اوز تاسیس نمیشود ایا این عدتلت ومساکات است جمعیت شهرستان اوز از جویم بنارویه وبیرم که هرکدام دارای دادگاه هستند بیشتر است اما
    …..

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین