پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

جریمه نقدی و ضبط کالای متهم پرونده قاچاق لوازم آرایشی در لارستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ماموران در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو بیش از ۲ هزار عدد انواع لوازم آرایشی خارجی را در لارستان کشف و ضبط کردند….

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ماموران در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو بیش از ۲ هزار عدد انواع لوازم آرایشی خارجی را در لارستان کشف و ضبط کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا سالاری گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان لارستان حین کنترل خودرو‌های عبوری، با مشکوک شدن به یکدستگاه خودروی پژو، اقدام به متوقف کردن خودروی مذکور کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی پژو بیش از ۲هزار عدد انواع لوازم آرایشی خارجی را کشف که با توجه به عدم ارائه هر گونه اسناد و مدارک گمرکی از جانب راننده خودرو، محموله توقیف و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

سالاری ادامه داد: با ارسال پرونده متشکله به شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان، تحقیقات گسترده‌ای پیرامون موضوع انجام و نهایتا تخلف راننده خودرو مبنی بر قاچاق کالا محرز شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و با توجه به ارزش کالای مکشوفه، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط لوازم آرایشی مکشوفه و جریمه ۹۰۰میلیون ریالی متهم صادر کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین