پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

درخشش دانشکده علوم پزشکی لارستان در گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر کشور

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان با حضور دکتر رحیمی( مدیرکل ستاد دانشجویان شاهد وایثارگر) و   دکتر اجتماعی مهر(مدیر…

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان با حضور دکتر رحیمی( مدیرکل ستاد دانشجویان شاهد وایثارگر) و   دکتر اجتماعی مهر(مدیر کل خدمات آموزشی وزارت بهداشت) گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در سالن اجتماعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران برگزار گردید .

در این گردهمایی دکتر رحیمی مدیر کل ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر در سخنانی به ارائه  گزارش از وضعیت تحصیلی و پژوهشی دانشجویان عضو ستاد شاهد و ایثارگر و مقایسه با سایر دانشجویان شاغل به تحصیل در وزارت بهداشت پرداخت.

نکته جالب این گزارش کسب بیشترین درصد معدل ۱۸-۲۰  دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان در مقایسه با سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور بود.

این گردهمایی با برگزاری کارگاه و رونمایی از نرم افزار جدید ستاد شاهد و ایثارگر در سیستم سما همراه بوده  و سپس مدیران در نشست صمیمی جهت رفع مشکلات احتمالی و پاسخ به سوالات آموزشی با دکتر اجتماعی مهر به گفت و گو نشستند .

کمترین میزان مشروطی، بیشترین درصد معدل ۲۰-۱۸ و ۱۷-۱۵ به روایت آمار وزارت بهداشت در نیمسال اول ۹۴-۹۳ و همچنین وضعیت مناسب دانشجویان عضو ستاد دانشکده از نظر پژوهش نسبت به سایر دانشگاه ها از دیگر نکات این گزارش بود .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین