پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

20 برنامه به مناسبت هفته ورزش در لارستان برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری بیش از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری بیش از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، محمدحسن طیبی با اعلام تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و همچنین تسلیت به مناسبت رحلت ملکوتی حضرت محمد مصطفی (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رئوف حضرت امام رضا (ع)، اظهار داشت: همه ساله از بیست و ششم مهرماه تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نام گذاری شده است از این رو اداره ورزش و جوانان لارستان برای ارج نهادن به تلاش گران عرصه ورزش برنامه های مختلفی را در ایام این هفته برگزار می کند.

وی با بیان اینکه هفته تربیت بدنی بزرگترین فرصت برای نمایش دستاوردهای ورزش لارستان است، تصریح کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش، هفته ای ویژه ورزشکاران، هیئت های ورزشی، پیشکسوتان و تمامی جامعه ورزش است که سهم بسزایی در زندگی بسیاری از افراد به خصوص جوانان دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت محدود و با اولویت برنامه های مجازی برگزار می شود، افزود: مسابقه دارت، فوتبالدستی و پلانک آنلاین، فوتبال، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، تنیس، دوره ۱۳ تئوری مربیگری به صورت آنلاین و ده ها برنامه دیگر از جمله برنامه های اداره ورزش و جوانان در هفته تربیت‌بدنی است که در لار و بخش های تابعه برگزار می شود.

طیبی در ادامه به عملکرد مثبت اداره ورزش و جوانان لارستان اشاره کرد و ابراز داشت: اداره ورزش و جوانان این شهرستان چندین سال رتبه برتر استان فارس را از آن خود کرده است اما از اسفند ماه سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه های آموزشی، علمی، فرهنگی و ورزشی متوفف شده که امیدواریم با مهار کردن این ویروس منحوس بار دیگر برنامه های این اداره از سرگرفته شود و باز هم شاهد درخشش ورزشکاران لارستانی در میادین مختلف باشیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “20 برنامه به مناسبت هفته ورزش در لارستان برگزار می شود”

  1. نگار گفت:

    سلام. سايت جالبي دارين.
    سپاسگذارم اگر از سايت من بازديد کنيد و نظرتون رو براي بهتر شدن سايتم بدين
    گيمينگ تولز
    https://www.gamingtools.ir

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین