پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

انتشار سرود «اسطوره‌های اقتدار» توسط کانون فرهنگی هنری آدینه لارستان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، نماهنگ «اسطوره‌های اقتدار» توسط کانون فرهنگی هنری «آدینه» لارستان منتشر شد که مورد تحسین رئیس ستاد…

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، نماهنگ «اسطوره‌های اقتدار» توسط کانون فرهنگی هنری «آدینه» لارستان منتشر شد که مورد تحسین رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور(فهما) نیز قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان، «محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، نماهنگ «اسطوره‌های اقتدار» توسط گروه سرود «آدینه» از کانون فرهنگی هنری «آدینه» لارستان منتشر شد که مورد تقدیر و تحسین حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور(فهما) قرار گرفت.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور(فهما) ضمن تحسین سرود «اسطوره‌های اقتدار» کانون آدینه لارستان، این سرود زیبا و فاخر را فرصتی برای آشنایی نسل جوان با اُسوه‌های اقتدار دانست و با توجه به اینکه یکی از کارهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، سرودهای انقلابی و موسمی است، تولید این سرود را اقدامی در راستای ترویج و نشر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به دست‌اندرکاران این اثر، افزود: نماهنگ اسطوره‌های اقتدار توسط گروهی متشکل از جوانان مسجدی که شعر آن سروده مجید صادقی و به تهیه‌کنندگی حسن امینیان است و گروه سرود آدینه لارستان آن را اجرا می‌کند که عزت، اقتدار و رحمت نیروی انتظامی در این سرود متجلی است.

اخوت ادامه داد: تلاش این بود که با بهره‌مندی از ابزار هنر، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، در قاب فعالیت هنریِ مسجدمحور، وحدت ایران اسلامی را از گذرگاه هنر و ادبیات به نمایش بگذاریم.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس تصریح کرد: جنوب فارس یکی از مراکز قوی کشور در بحث تولید محتوای دیجیتال از جمله فیلم و کلیپ، میکس و موتاژ، سرود و غیره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که قریب به اکثر آثار فاخر سرود آن در شبکه‌های تلویزیونی سیما پخش می‌شود و به صورت مناسبتی هم، تولید محتوا انجام می‌شود.

وی با اشاره به اسامی کانون‌های فعال حوزه هنری (سرود) در جنوب فارس، خاطر نشان کرد: گروه‌های سرود «مصباح‌الهدی»، «آدینه» و «سراج» از کانون‌های فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع)، آدینه و شهدای لارستان به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی در حال تولید محتوای هنری از جمله سرود هستند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین