شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اهداء 50 سری جهیزیه به نوعروسان لارستانی

طی آئینی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان فارس، ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان اهداء شد. به گزارش میلاد لارستان، طی آئینی با…

طی آئینی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان فارس، ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان اهداء شد.

به گزارش میلاد لارستان، طی آئینی با حضور و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و فرمانده سپاه ناحیه لارستان، ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان اهدا شد.

در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام خداپسندانه خیر تهیه این جهیزیه، با اشاره به ثمرات ارزشمند کمک به نیازمندان در جامعه گفت: فعالیت‌های خیرخواهانه، باقیات‌صالحات است و نتایج ارزشمند کارهای خیر تا مدت‌های مدید در جامعه ماندگار گردیده و از ثمرات آن بهره‌های بی‌شماری به عمل می‌آید.

در حاشیه این برنامه، هوشنگ دلاور مدیر کمیته امداد لارستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار میلاد لارستان با ابراز خرسندی از نگاه مثبت خیرین به بُعد ارزشمند ازدواج جوانان، اظهار داشت: بسیاری از جوانان به جهت عدم فراهم بودن الزامات ابتدایی زندگی از تشکیل زندگی محروم هستند که این‌گونه اقدامات می‌تواند گره کوری را از زندگی جوانان باز کند.

وی با اشاره به اینکه این ۵۰ سری جهیزیه توسط یکی از خیرین لارستان تأمین‌شده است، افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۵ قلم لوازم و اثاثیه‌های مختلف است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان این ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان در نوبت ازدواج تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: درمجموع برای تهیه این وسایل بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین