شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

افتتاح 9 پروژه خدماتی‌درمانی علوم پزشکی جهرم

میلاد لارستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از افتتاح و آغاز به کار ۹ پروژه خدماتی‌درمانی این شهرستان هم‌زمان با دهه‌فجر خبر داد.

میلاد لارستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از افتتاح و آغاز به کار ۹ پروژه خدماتی‌درمانی این شهرستان هم‌زمان با دهه‌فجر خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، رحیم رئوفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه‌فجر فرصتی برای ارائه خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم است.

وی از طرح تحول نظام سلامت به‌عنوان یکی از خدمات نظام به مردم یاد کرد که استقبال و رضایت جامعه را در بر داشته و برگ زرینی در تاریخ کشور را رقم‌ زده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به خدمات انجام‌ شده در راستای طرح تحول نظام سلامت و در قالب بسته‌های مختلف، افتتاح ۹ پروژه خدماتی‌درمانی در ایام دهه‌فجر را گوشه دیگری از خدمات نظام به مردم دانست و خاطرنشان کرد: امسال هم‌زمان با دهه پرفروغ فجر سالن اجتماعات شهید دانش‌پرور دانشگاه علوم پزشکی جهرم افتتاح می‌شود.

وی به افتتاح اتاق آی.سی.یو شماره سه بیمارستان پیمانیه جهرم و شروع به‌ کار بخش دیالیز صفاقی بیمارستان مطهری این شهرستان اشاره و آغاز به کار بخش دیالیز بیمارستان خفر را از دیگر برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی جهرم در دهه‌فجر عنوان کرد.

رئوفی خاطرنشان کرد: طرح توسعه اورژانس بیمارستان خاتم‌الانبیا بخش خفر و اورژانس این منطقه از پروژه‌هایی است که با حضور مسئولان استانی و محلی کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم عنوان کرد: هم‌زمان با دهه‌فجر کلینیک ام.اس و کلینیک سرطان سینه در جهرم افتتاح می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “افتتاح 9 پروژه خدماتی‌درمانی علوم پزشکی جهرم”

  1. علي گفت:

    اقا قالب قبلي سايت سايت خيلي زيباتر بود اين خيالي زشته

    • محسن گفت:

      اتفاقا این قالب خیلی زیبا و کاربردی شده. قالب قبلی واقعا افتضاح بود.
      بخش اوقات شرعی بسیار جالبه من هر روز بخاطر این بخش سایت شما رو باز میکنم و اوقات شرعی رو نگاه میکنم. کانال تلگرام هم خیلی خوبه که راه اندازی شده هیچ کدوم از سایت های منطقه این رو فعال نکردن. واقعا عالی کار شده. راستی سایتتون رو کی طراحی کرده؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین