پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

با پیگیری حسین زاده مشکل اینترنت روستاهای خنج برطرف می شود

با حضور حسین‌زاده و مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات فارس مسائل و مشکلات حوزه مخابرات روستاهای شهرستان خنج و بازدید میدانی و دیدار با مردم روستای چاه‌طلا بررسی…

با حضور حسین‌زاده و مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات فارس مسائل و مشکلات حوزه مخابرات روستاهای شهرستان خنج و بازدید میدانی و دیدار با مردم روستای چاه‌طلا بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ پنجشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹، باحضور مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز، دکتر سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس ایزدی مدیرکل مخابرات استان فارس به جهت پیگیری مسائل و مشکلات حوزه مخابرات* به شهرستان خنج و روستای چاه‌طلا سفر کردند‌.

این سفر پیرو درخواست‌های مردمی در خصوص مشکلات تلفن ثابت و اینترنت همراه* روستاهای شهرستان خنج و به ویژه روستای چاه‌طلا به درخواست مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز  جهت حضور مدیران کل مخابرات و فناوری اطلاعات صورت گرفت.

نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز با بیان اینکه از مسائل و مشکلات حوزه مخابرات چهار شهرستان آگاه هستیم، بر موضوع اینترنت تلفن و پیگیری جدی این مسئله که یکی از نیازهای اساسی خصوصاً در موضوع آموزش در شرایط فعلی محسوب می‌شود تاکید کرد.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه ما آماده هرگونه همکاری و پیگیری در سطوح مختلف در جهت حل مشکلات مردم هستیم افزود:امیدواریم که با همت و پیگیری مسئولین امر در دهه فجر شاهد رفع مشکل و افتتاح سایت مربوطه در چاه‌طلا و روستاهای اطراف باشیم.

دکتر سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس در این سفر گفت: راه‌اندازی سایت روستای چاه‌طلا در برنامه اپراتور چهارم سال ۹۷ قرار داشت اما به علت عدم تامین تجهیزات متوقف شد. درحال حاضر با واگذاری این مسئله به اپراتور بخش خصوصی بصورت موقت تا هفته‌های آتی مشکل اینترنت در طرح های وب و با توسعه زیرساخت‌های آن و تجهیزات به بهره‌برداری خواهد رسید.

مشکل سایت محمله، کهنویه، جنگویه، حمامی، دهنو جهت ارتقا به سایت ۴G و اجرای شبکه فیبرنوری در مسیر خنج، چاه‌طوس، آشنا و مز و مسیر خنج، هفتوان، باغان، فیدویه و کورده از موضوعات مطرح شده در این سفر بود.

در این سفر همچنین از مسیر فیبر نوری خنج به کورده با ایجاد چندین ایستگاه در روستاهای شهرستان خنج بازدید بعمل آمد.

این پروژه در جهت توسعه ارتباط نو روستایی با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان تا پایان سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری می رسد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین