شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اقدام تحسین‌برانگیز باغداران لارستانی در حمایت از 150 کودک یتیم

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان گفت: باغداران لارستانی طی اقدامی تحسین‌برانگیز و خداپسندانه حمایت از ۱۵۰ کودک یتیم و نیازمند را بر عهده گرفتند. به گزارش میلاد لارستان به…

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان گفت: باغداران لارستانی طی اقدامی تحسین‌برانگیز و خداپسندانه حمایت از ۱۵۰ کودک یتیم و نیازمند را بر عهده گرفتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان هوشنگ دلاور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی یک اقدام خداپسندانه و ابتکاری از سوی هیأت مدیره مجموعه باغشهری نخلستان در حومه شهر لار، تعداد ۱۵۰ کودک یتیم و نیازمند توسط این باغداران مورد حمایت قرار گرفتند، اظهار داشت: مرحله جدید طرح اکرام ایتام و محسنین در سطح لارستان در حال اجراست که در این طرح در نظر است همه شهروندان حامی حداقل یک کودک یتیم شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان تصریح کرد: طی جلسه‌ای با هیأت مدیره این مجموعه و معرفی ایتام، خوشبختانه تمام باغداران مجموعه باغشهری نخلستان حامی ایتام شدند.

وی با اشاره به اینکه به همت این باغداران تعداد ۱۵۰ کودک یتیم تحت پوشش قرار گرفتند، خاطر نشان کرد: طبق این توافق، ماهیانه حداقل ۳۰ میلیون ریال به این ایتام اختصاص می‌یابد.

دلاور اضافه کرد: کمیته امداد لارستان در نظر دارد با توجه به حمایت از ۹۰۰ نفر کودک یتیم و غیریتیم نیازمند، سرانه دریافتی هر کدام از این کودکان را در سال جاری و توسط حامیان ایتام به حداقل ماهيانه يك ميليون ريال ارتقاء دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اقدام تحسین‌برانگیز باغداران لارستانی در حمایت از 150 کودک یتیم”

  1. کیوان گفت:

    ضمن تشکر از روزنامه میلاد که چنین خبر مهمی را رسانه ای نمودند و ضمن تشکر ویژه از کمیته امداد و مجموعه باغ نخلستان بخاطر چنین حرکت جدید ،امید است که تمامی مجموعه های باغشهری دیگر رویه خود را عوض نموده و به دنبال چنین فعالیتهای خداپسندانه بروند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین