پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

انتخاب لارستان به‌عنوان دومین مرکز برگزیده آفرینش‌های هنری در کشور

فرمانده بسیج سپاه ناحیه لارستان از انتخاب لارستان به‌عنوان دومین مرکز آفرینش‌های برگزیده در رقابت با ٢٠ استان در کشور خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

فرمانده بسیج سپاه ناحیه لارستان از انتخاب لارستان به‌عنوان دومین مرکز آفرینش‌های برگزیده در رقابت با ٢٠ استان در کشور خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان فرمانده بسیج سپاه ناحیه لارستان از انتخاب لارستان به‌عنوان دومین مرکز آفرینش‌های برگزیده در رقابت با ٢٠ استان در کشور خبر داد وگفت: آئین اختتامیه نخستین رویداد تولیدات مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج در سراسر کشور، با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و از برترین مراکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج تجلیل شد.

سرهنگ پاسدار امیر جاهدی اضافه کرد: مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج لارستان در حوزه‌های طراحی پوستر و داستان برگزیده و پس از بوشهر به‌عنوان دومین مرکز آفرینش‌های برگزیده در رقابت با ٢٠ استان انتخاب شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های پُرتوان نیروهای بسیجی تصریح کرد: امیدواریم در افق بلندمدت، این مرکز به یکی از مراکز پرقدرتِ تولید محتوای کارهای فرهنگی و هنری در کشور تبدیل شود.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه این مرکز به‌‌عنوان نخستین مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج در کشور محسوب می‌شود که در یک شهرستان تأسیس‌شده است، افزود: طی سالیان اخیر بارها آثار زیبایی از هنرمندان بسیجی لارستان تولید و در سطح رسانه‌های ملی و استانی بازنشر شده است.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین