پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تامین سوخت بخش ها و روستاهای بدون گاز لارستان در اولویت است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: برای فصل سرما برنامه ریزی  لازم برای تأمین سوخت بخش ها و روستاهای منطقه لارستان صورت گرفته است. به گزارش میلاد لارستان به…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: برای فصل سرما برنامه ریزی  لازم برای تأمین سوخت بخش ها و روستاهای منطقه لارستان صورت گرفته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان به همراه احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری از نحوه خدمات رسانی به مردم در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان و از تاسیسات انبار نفت شهید جلال بیمون نژاد بازدید و از نزدیک بر روند اجرای تکریم ارباب رجوع و رفاه شهروندان نظارت کرد.

وی در این بازدید با اشاره به فرارسیدن فصل سرما، تاکید کرد: نباید مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز بخش ها و  روستاییان شهرستان که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نیستند، وجود داشته باشد.

حسنی ادامه داد: توجه ویژه در امر خدمات رسانی، به خصوص تامین سوخت مورد نیاز بخش ها و روستاییان از اولویت‌های مهم این شرکت است و تا پایان زمستان نیز ادامه دارد.

فرماندار ویژه لارستان همچنین در جریان این بازدید از زحمات و تلاشهای همه دست اندکاران این شرکت در فراهم سازی تامین سوخت و هدایت انواع سوخت ها در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

معاون استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه جایگاه و انبارهای سوخت، باید از بالاترین سطح ایمنی برخوردار باشند؛ تاکید کرد: ایمنی در جایگاه سوخت حرف اول و آخر را می­زند، بنابراین درشرکت نفت و تمامی جایگاه های سوخت شهرستان، تجهیزات و استاندارد­های گوناگونی در این رابطه به کار گرفته شود و  باید به بروزترین فناوریهای حفاظتی و امنیتی تجهیز شوند.

مسعود حسنیان، رئیس ناحیه لارستان نیز ضمن تشریح عملکرد و عمده فعالیت‌های شرکت و همچنین نحوه ثبت نام و توزیع الکترونیکی نفت سفید، نفتگاز و گاز مایع، توضیحاتی در رابطه با عملیات تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی، اهمیت انبار نفت شهید بیمون نژاد در بحث امنیت عرضه پایدار سوخت برای شهرستانهای جنوب استان فارس و نیز پروژه های انجام شده و در دست اقدام در راستای افزایش ضریب ارتقاء ایمنی انبار و کاهش ریسک های عملیاتی ارائه کرد.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه عملکرد وضعیت پارکینگ نفتکش‌ها، انبارها و مخزن های سوخت و ارسال مستقیم و نحوه توزیع فرآورده ها را ارزیابی کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین