جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

توزیع ۱۰۰۰ ماسک رایگان بین نیازمندان توسط کانون «زهرای اطهر» دهکویه

یک هزار عدد ماسک به همت خیر تهیه و به صورت رایگان توسط کانون فرهنگی هنری «زهرای اطهر» بین نیازمندان شهر دهکویه توزیع شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

یک هزار عدد ماسک به همت خیر تهیه و به صورت رایگان توسط کانون فرهنگی هنری «زهرای اطهر» بین نیازمندان شهر دهکویه توزیع شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان،  ۱۰۰۰ عدد ماسک از طرف خیری از شهر دهکویه به مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت(ع) اهدا و توسط کانون فرهنگی هنری «زهرای اطهر» بین نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با بیان اینکه این اقدام به مدیریت خانم زهرا اصیل انجام‌شده است، افزود: هدف از اجرای این کار فرهنگ‌سازی و اهمیت استفاده از ماسک بین مردم هنگام تردد در سطح شهر جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا است.

محمدابراهیم اخوت با بیان اینکه کانون‌های مساجد جنوب فارس در همه عرصه‌های جهادی وارد عمل شده و در کنار سایر اُرگان‌ها خدمات ارزشمند و ارزنده‌ای را ارائه داده است، تصریح کرد: این نهاد امروز نیز در کنار کادر بهداشت و درمان برای مبارزه با بیماری کرونا وارد میدان شده که قطعاً نتایج مثبت آن در روز‌ها و هفته‌های آینده نمایان خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین