جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

توزیع 160 بسته معیشتی توسط فرهنگیان بین دانش آموزان نیازمند

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لارستان  گفت: به همت خیرین و جمعی از فرهنگیان لارستانی ۱۶۰ بسته معیشتی بالغ بر ۳۸۰ میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند…

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لارستان  گفت: به همت خیرین و جمعی از فرهنگیان لارستانی ۱۶۰ بسته معیشتی بالغ بر ۳۸۰ میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند و خانواده آنان توزیع شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل ومدیریت آموزش وپرورش لارستان ابوذر ایزدی در  این زمینه اظهار داشت: از ابتدای امسال و همزمان با راه اندازی مرکز نیکوکاری سردار سلیمانی در مکان مدیریت آموزش و پرورش لارستان ۱۳۰۰ دانش آموز نیازمند در سطح مدارس لارستان شناسایی و به دفعات مورد حمایت قرار گرفته اند.

وی افزود: در مرحله قبلی این رزمایش ۱۷۰ دستگاه گوشی تلفن همراه جهت تداوم آموزش مجازی دانش آموزان نیازمند تهیه و به آنان هدیه شده است.

ایزدی با اشاره به اینکه همچنان این عزیزان منتظر دستان سخاوتمندانه شما خیرین و فرهنگیان بزرگوار هستند، خاطر نشان کرد:راه های واریز وجه به مرکز نیکوکاری سردار سلیمانی، شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۴۸۵ یا کد USSD (شماره گیری) *۸۸۷۷*۵۹۶۴# یا شماره حساب بانک ملی۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و شناسه:۸۸۰۶۲۴۱۱۹ است.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین