جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ارتقای سامانه آب شیرین کن بخش بیرم

رئیس اداره  آبفای بخش بیرم لارستان گفت: با بهسازی و ارتقای سامانه تصفیه آب و آب شیرین کن  روستای بالاده بخش بیرم، خدمات این آب شیرین کن از لحاظ سطح…

رئیس اداره  آبفای بخش بیرم لارستان گفت: با بهسازی و ارتقای سامانه تصفیه آب و آب شیرین کن  روستای بالاده بخش بیرم، خدمات این آب شیرین کن از لحاظ سطح کمی و کیفی افزایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، رستم اکبر نژاد اظهار داشت: آب شرب مردم‌ روستای بالاده بخش بیرم  به دلیل غیر قابل شرب بودن آب چاه های موجود، از طریق آب شیرین کن تامین می شود و آب چاه ها صرفا برای  مصارف بهداشتی استفاده می شود.

وی افزود: پس از بازدید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس از سیستم های تصفیه آب در بخش بیرم و بررسی های کارشناسی ، تصمیم به بهسازی و ارتقای آب شیرین کن روستای بالاده گرفته شد. این آب شیرین کن تاکنون توانایی تولید ۳۰ متر مکعب آب را در شبانه روز داشت که با توجه به افزایش تقاضا در روستای بالاده ، آبکنه و بخش بیرم و لزوم افزایش تولید توسط این دستگاه و همچنین برای افزایش توان خدمت رسانی مطلوب به مردم، عملیات اجرایی ارتقای این آب شیرین کن آغاز شد.

اکبرنژاد ادامه داد : با اصلاح و ارتقای سیستم تصفیه و تعویض فیلترهای میکرونی و اصلاح لوله کشی و استقرار مناسب جایگاه  علاوه بر افزایش ظرفیت تولید دستگاه از ۳۰ متر مکعب آب سالم به ۶۰ متر مکعب آب در شبانه روز ، سطح کیفی آب تولیدی نیز افزایش یافت و مردم روستاهای بالاده و آبکنه و  بخش بیرم از این آب سالم بهره مند شدند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین