پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

توقیف 2 محموله غیرمجاز حامل “پر و سر مرغ” توسط اداره دامپزشکی لارستان

رئیس اداره دامپزشکی لارستان از توقیف خودرو حامل پر و سر مرغ که به صورت غیر مجاز و فاقد مجوز حمل بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی بود با همکاری پرسنل…

رئیس اداره دامپزشکی لارستان از توقیف خودرو حامل پر و سر مرغ که به صورت غیر مجاز و فاقد مجوز حمل بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی بود با همکاری پرسنل اداره حفاظت اطلاعات در محور مواصلاتی لار جهرم خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان ، سروش اسدی گفت :طی ۲۴ساعت گذشته این دومین محموله توقیفی ضایعات کشتارگاهی در سطح شهرستان است که با اخذ دستور قضایی از دادستان شهرستان لارستان معدوم میگردد.

وی خاطر نشان کرد  :با توجه به شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشور، تیم های نظارتی دامپزشکی لارستان  در قالب عملیات تشدید نظارت بهداشتی ، با حساسیت ویژه  این قبیل تخلفات را پیگیری میکند.لازم به توضیح است این شیوه ی حمل میتواند تهدیدی علیه صنعت مرغداری استان و شهرستان باشد.

امید محمد توکلی کارشناس بهداشت و قرنطینه اداره دامپزشکی لارستان نیز اظهار داشت: طی ۲۴ساعت گذشته بیش از ۷تن محموله ی غیر مجاز و غیر بهداشتی توسط این اداره با حکم مقام محترم قضایی به صورت بهداشتی معدوم و از چرخه ی مصرف  انسانی خارج گردید  خودرو رانندگان متخلف جهت سیر مراحل قانونی، به پارکینگ نیروی انتظامی تحویل شد.

همشهریان گرامی در صورت مشاهده تخلف بهداشتی دامپزشکی ،  مراتب را به شماره ۵۲۲۴۶۰۲۷ واحد رسیدگی به شکایات اداره دامپزشکی لارستان گزارش کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین