شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

طرح موضوع راه لار-بستک و بیمارستان جویم در جلسه نمایندگان فارس با جهانگیری

مسائل و مشکلات استان فارس در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و زیربنایی در دیدار استاندار و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس…

مسائل و مشکلات استان فارس در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و زیربنایی در دیدار استاندار و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس امور اراضی کشور بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس در این زمینه به نقل از استاندار فارس اعلام کرد: در نشست مشترکی که به همراه مجمع نمایندگان استان با معاون اول رئیس جمهوری داشتیم، گزارشی از وضعیت استان ارائه شد و پروژه‌های اساسی و کلان استان بررسی شد و افزایش سهم اعتباری استان با توجه به وسعت و جمعیت و همچنین به روز رسانی تعریف محرومیت از خواسته‌های مطرح شده در این نشست بود.

عنایت الله رحیمی اضافه کرد: پیش از این توسعه یافتگی با شاخص‌هایی همچون آب، برق، گاز، مدارس و بهداشت و درمان سنجیده می‌شد اما به نظر می‌رسد هم‌اینک نیازمند افزوده شدن مولفه‌هایی همچون بیکاری، میزان بارندگی و آمار افراد باسواد در این تعریف هستیم.

او اظهار داشت: در این دیدار درباره پروژه‌های کلان و اساسی همچون آزادراه شیراز – اصفهان، راه آهن شیراز- بوشهر، شیراز- گل‌گهر، بزرگراه فیروزآباد- جم – عسلویه و آزادراه لامرد – پارسیان، ادامه محورهای اتصال فارس به استان‌های همجوار مانند محور راه لار به بستک و گراش به تنگ چک چک و بوشهر بحث و تبادل نظر شد.

استاندار فارس گفت: در این دیدار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن حمایت از فعالیت‌های انجام شده توسط تیم مدیریتی استان و تاکید بر وجود هماهنگی بین نمایندگان و مجموعه مدیریت استان، به رایزنی درباره حل مشکلات مردم پرداختند.

رحیمی ادامه داد: پروژه‌هایی همچون طرح توسعه شاهچراغ (ع)، سدهای دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد، بیمارستان‌های با پیشرفت فیزیکی بالا از جمله بیمارستان جهرم، فسا، مرودشت، مصیری، نی‌ریز، جویم و ارسنجان، تکمیل خطوط آبرسانی در مناطق مختلف استان در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نمایندگان استان و استاندار فارس یک جمع‌بندی از وضعیت این پروژه‌ها جهت رایزنی با سازمان برنامه و بودجه و توصیه  به وزرا  به معاون اول رئیس جمهوری ارائه دهند.

وی افزود: نمایندگان فارس در مجلس و مدیریت ارشد استان همچنین پیشنهادهایی در زمینه بورس، ورزش، تامین سنگ آهن برای کارخانه‌های فولاد استان و سایر مباحث مربوط به توسعه فارس را ارائه کردند که مورد توجه و استقبال معاون اول رئیس جمهوری قرار گرفت و مقرر شد دستورات لازم برای پیشبرد و تسهیل امور از سوی وی داده شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “طرح موضوع راه لار-بستک و بیمارستان جویم در جلسه نمایندگان فارس با جهانگیری”

  1. لارستانی گفت:

    فکر نمی کنم مدت زمان باقیمانده این دولت برای این کارها وبرنامه ها کافی باشد اینها صرفا جلساتی استکه برگزار میشود وفراموش میشود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین