سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

موافقت‌نامه اصولی بیمارستان خیرساز ۱۰۰ تخت‌خوابی اوز صادر شد

با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجاس شورای اسلامی، پس از سال‌ها وقفه، سر انجام موافقت‌نامه اصولی بیمارستان خیرساز ۱۰۰ تخت‌خوابی راهپیما اوز صادر شد….

با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجاس شورای اسلامی، پس از سال‌ها وقفه، سر انجام موافقت‌نامه اصولی بیمارستان خیرساز ۱۰۰ تخت‌خوابی راهپیما اوز صادر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم، پس از سال‌ها وقفه در صدور مجوز تاسیس بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی خیر ساز راهیپما شهرستان اوز، با ورود و پیگیری نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و مسئول دفتر وی در شهرستان اوز به این موضوع و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان عالی وزارت بهداشت، در نهایت با موافقت و امضای دکتر جان‌ بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سر انجام موافقت‌نامه اصولی بیمارستان خیرساز ۱۰۰ تخت‌خوابی راهپیما شهرستان اوز صادر شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد با مسئولین عالی رتبه کشوری و بیان اهمیت این پروژه، در نهایت با مساعدت و همکاری معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موافقت نامه اصولی بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی خیرساز راهپیما صادر شد.

حسین حسین‌زاده در ادامه با اشاره به جزئیات فنی این پروژه افزود: بیمارستان خیرساز راهپیما شهرستان اوز بر اساس جدیدترین استانداردهای مورد تائید وزارت بهداشت و در ۵ طبقه با مدرترین بخش‌ها و تجهیزات با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد درحال ساخت است که تاکنون هزینه‌ای بالغ‌بر ۶۰۰ میلیارد ریال با همت والای خیر گرانقدر جناب آقای یوسف راهپیما در جهت احداث و تکمیل این پروژه هزینه شده است.

وی ضمن ارج‌نهادن به تلاش‌ها و همت والای خیر گرانقدر این پروژه یوسف راهپیما، از مساعدت و همراهی مسئولین که در این امر مهم همکاری لازم را داشته‌اند تشکر و قدردانی کرد.

پیش از این نیز در نشست نماینده مردم با دکتر منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در مردادماه ۱۳۹۹، مهندس حسین‌زاده با اشاره به جمعیت ۸۰ هزار نفری نیروهای اداری و کارگری تحت پوشش این سازمان در منطقه، بر اهمیت نگاه ویژه از سوی مسئولین مربوطه در تسریع و روند ساخت و صدور مجوز این پروژه تاکید کرده بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین