پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

رصد توسعه “میدان فروزان” تا “نیروگاه بوشهر” توسط حسین زاده و اعضای کمیسیون انرژی

 رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در سفری دو روزه در هفته جاری به جزیره خارگ، پس از شرکت در نشست هم‌اندیشی با مدیران شرکت‌های نفتی و پتروشیمی…

 رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در سفری دو روزه در هفته جاری به جزیره خارگ، پس از شرکت در نشست هم‌اندیشی با مدیران شرکت‌های نفتی و پتروشیمی و مسئولین شهری خارگ از تاسیسات پایانه نفتی خارگ بازدید کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم در این دیدار که حسین زاده نماینده لارستان، خنج، گراش و اوز نیز حضور داشت اعضای کمیسیون انرژی در ابتدا در گلزار شهدای این جزیره حضور یافته و در ادامه بازدید از تاسیسات و پروژه‌های پایانه نفتی خارگ، میدان نفتی مشترک فروزان و همچنین پتروشیمی خارگ و برگزاری کمیته فنی با مدیران شرکت های تابعه نفت را در دستور کار خود قرار دادند.

 در این سفر دو روزه اعضای کمیسیون انرژی مجلس از نیروگاه اتمی بوشهر نیز بازدید نموده و ضمن بررسی آخرین وضعیت تولید برق اتمی در واحد یکم نیروگاه بوشهر، اقدامات انجام شده و پیشرفت پروژه واحدهای ۲و۳ این نیروگاه را مورد ارزیابی قرار دادند. دیدار با مهندسان و کارکنان صنعت برق اتمی و آگاهی یافتن از چالش‌ها و موانع این صنعت از دیگر اهداف این بازدید بود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین