پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پاسخ حسین‌زاده به انتقاد میلاد لارستان: جلسه با وزیر فرهنگ با درخواست چندباره روسای ادارات گراش و اوز برگزار شد

چندی پیش یک مطلب انتقادی با عنوان «نماینده محترم پاسخ دهد؛ جلسه با وزیر ارشاد در غیاب روسای ادارات لارستان و خنج» به جهت دیدار روسای ادارات فرهنگ و ارشاد…

چندی پیش یک مطلب انتقادی با عنوان «نماینده محترم پاسخ دهد؛ جلسه با وزیر ارشاد در غیاب روسای ادارات لارستان و خنج» به جهت دیدار روسای ادارات فرهنگ و ارشاد گراش و اوز با وزیر فرهنگ با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در غیاب روسای ادارات لارستان و خنج در سایت میلاد لارستان منتشر شد.

به گزارش میلاد لارستان چندی پیش یک مطلب انتقادی با عنوان «نماینده محترم پاسخ دهد؛ جلسه با وزیر ارشاد در غیاب روسای ادارات لارستان و خنج» به جهت دیدار روسای ادارات فرهنگ و ارشاد گراش و اوز با وزیر فرهنگ با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در غیاب روسای ادارات لارستان و خنج در سایت میلاد لارستان منتشر شد که روابط عمومی دفتر حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز به مطلب منتشر شده در سایت میلاد لارستان پاسخی را ارسال کرده است که در زیر می‌آید:

به اطلاع گردانندگان و خوانندگان عزیز آن سایت محترم می‌رساند همانطور که مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز پیش از این هم اعلام کرده بودند، نقش وی در امور اجرایی و در ارتباط با مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات چهار شهرستان، کمک به پیشبرد اهداف و برنامه‌های آنان است. از این رو بارها در جلسات شورای اداری خطاب به تمامی مدیران اعلام کردند که بنده شرایط را فراهم خواهم کرد، تا مدیران ادارات با مدیران رده بالا و حتی وزرا دیدار داشته باشند و به طور مستقیم مشکلات و مسائل مربوط به خود را پیگیری کنند.

جلسه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با درخواست چندباره و تلاش روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و اوز و پیگیری مهندس حسین‌زاده فراهم آمد. همانگونه که در برخی از جلسات روسای ادارات لارستان و تنها یکی دو شهرستان دیگر حضور داشتند.

در جلسه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روسای ادارات گراش و اوز مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند. مهندس حسین‌زاده نیز به نمایندگی از چهار شهرستان، مشکلات این شهرستان‌ها را در حوزه فرهنگ و هنر شرح دادند. مسائل و مشکلات مربوط به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به طور ویژه مورد توجه مهندس حسین‌زاده است و با همت سرپرست این اداره مورد پیگیری جدی قرار خواهند گرفت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پاسخ حسین‌زاده به انتقاد میلاد لارستان: جلسه با وزیر فرهنگ با درخواست چندباره روسای ادارات گراش و اوز برگزار شد”

  1. لاری دبیر اموزش وپرورش گفت:

    جوابیه نماینده محترم مجلس درست وقانع کننده است معمولا ایشان با همه ۴ شهرستان نظری مساوی وعادلانه دارند برخلاف نماینده پیشین که ازین نظر مورد انتقاد بودند

  2. 22 گفت:

    هیچ پاسخی نداده اند فقط چند جمله سرهم کرده اند لطفا بگویید این جمله کلی را ترجمه کنند(مسائل و مشکلات مربوط به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به طور ویژه مورد توجه مهندس حسین‌زاده است و با همت سرپرست این اداره مورد پیگیری جدی قرار خواهند گرفت).!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سرپرست که گفته تا حالا به تقاضاش پاسخ نداده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین