شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تذکر حسین زاده به وزیر بهداشت: علت تأخیر تکمیل بیمارستان جویم لارستان چیست؟

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، در یک تذکر کتبی به دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواستار توضیح درخصوص علت تاخیر در…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، در یک تذکر کتبی به دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواستار توضیح درخصوص علت تاخیر در تکمیل بیمارستان بخش جویم لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم، حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، در یک تذکر کتبی به دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواستار توضیح درخصوص علت تاخیر در تکمیل بیمارستان بخش جویم لارستان شد. در این تذکر آمده است:

بخش جویم لارستان با وجود اینکه سابقه ۷۰-۸۰ ساله در بخش بودن دارد و بیش از ۳ دهه است که به شهر ارتقا یافته، اما همچنان از یک بیمارستان و مرکز درمانی مناسب برخوردار نیست و مردم این شهر برای رسیدن به اولین بیمارستان نیازمند پیمودن حداقل ۱۰۰ کیلومتر راه هستند. ضمن اینکه مسیرهای دسترسی به جویم نامناسب و در طول سال خانواده‌های بسیاری داغدار عزیزانشان می‌شوند.

امروز مهمترین خواسته و مطالبه مردم این شهر از مسئولان به سرانجام رساندن ساخت یک بیمارستان است. بر مسئولین امر واجب و لازم است که هرچه زودتر موضوع بیمارستان جویم را به نتیجه مطلوب و ثمربخش برسانند.

کار ساخت بیمارستان در جویم از مدت‌ها پیش آغاز شد، اما پس از مدتی پیمانکار خلع ید شد و کار ساخت متوقف گردید. اکنون علیرغم پیگیری‌های مکرر پیمانکار جدید مشخص نشده و مردم همچنان منتظر تحقق وعده‌های مسئولان هستند. زیبنده نیست که مهمترین خواسته مردم یک شهر که تحقق آن هم دشواری چندانی ندارد، اینگونه معطل بماند.

جناب آقای وزیر و دیگر مسئولان مربوطه لازم است مشکل به وجود آمده هرچه سریعتر رفع، کار ساخت بیمارستان به جریان افتد و مردم بالاخره به آرزوی دیرینه خود دست یابند.

متاسفانه جاده جویم – فرشته‌جان علیرغم اینکه پنج شش سال است، زیرسازی آن انجام گرفته، روسازی آن رها شده و هر از چند گاهی عده‌ای از مردم این بخش به کام مرگ فرو می‌روند. اگر آن جاده ساخته می‌شد یا اینکه این بیمارستان ساخته می‌شد، از افزایش تلفات جلوگیری می‌شد و خانواده‌ها داغدار عزیزان خود نمی‌شدند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۵:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین