پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

صدور حکم دادگاه برای عطاری متخلف در لارستان

حکم قطعی دادگاه برای عطاری متخلف مداخله کننده در امر دارو و درمان صادر شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی…

حکم قطعی دادگاه برای عطاری متخلف مداخله کننده در امر دارو و درمان صادر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان ، دکتر محمد اسعدیان معاون غذا و دارو دانشکده از برخورد قطعی با متخلف مداخله کننده در امر دارو و درمان خبر داد و اظهار داشت: در ادامه اقدامات نظارتی و بمنظور ساماندهی به فعالیت های مرتبط با سلامت مردم و برخورد قانونی با متخلفینی که اقدام به انجام مشاوره پزشکی، تجویز و فروش انواع داروهای گیاهی و مکمل ها می نمایند، با همکاری واحد حقوقی دانشکده علوم پزشکی لارستان با فروشنده متخلف آن نیز برخورد قانونی شده و رای قطعی دادگاه مبنی بر تخلف نامبرده صادر شد.

وی افزود: در بازرسی های صورت گرفته از عطاریهای سطح شهرستان و پس از تذکرات متعدد به شخص خاطی، پرونده وی به دادگاه قضایی ارجاع و پس از برگزاری چندین جلسه، از سوی قاضی بطور قطعی محکوم شناخته و پس از بسته شدن و غیر قابل اعتراض شدن پرونده، رای صادر و جریمه های لازم برای وی اعمال شد.

دکتر اسعدیان تصریح کرد: مشاوره های غیرکارشناسانه انجام شده در برخی عطاری ها، دخالت آشکار در امر پزشکی بوده و به عنوان عمل مجرمانه تلقی شد و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش مردمی، قابل پیگرد قانونی است.

لازم به ذکر است که محل مجاز عرضه و فروش هرگونه دارو و مکمل های دارویی (گیاهی و شیمیایی) داروخانه های دارای مجوز قانونی در سطح شهر است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین