چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

افتتاح یا کلنگ زنی 12 طرح عمرانی با اعتبار 150 میلیارد تومان در لارستان

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۲ طرح عمرانی، زیربنایی، آموزشی، ورزشی و خدماتی توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان، با…

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۲ طرح عمرانی، زیربنایی، آموزشی، ورزشی و خدماتی توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان، با اعتباری افزون بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال در لارستان افتتاح یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور دکتر قاسم پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، عبدالرضا صادقی مدیر کل اداری مالی استانداری فارس، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، علی پیروز و مهدی ظریف بخشداران مرکزی و بنارویه، مصیب علیشیر رییس دفتر نماینده مردم، حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، معاونین ادارات کل صمت، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و نوسازی مدارس استان فارس، شهرداران لار، لطیفی و خور، دهیاران، شوراها و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، ۱۲ طرح عمرانی، زیربنایی، آموزشی، خدماتی و ورزشی با اعتباری افزون بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال در لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

مسئولین ابتدا آموزشگاه ۶ کلاسه حاج عبدالله شکاری روستای شرفویه بخش بنارویه را افتتاح کردند.

این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال بصورت مشارکتی توسط نوسازی مدارس استان و خیر محلی هزینه شده است.

در ادامه زمین چمن مصنوعی فوتبال شهید شیخ عباس راستی روستای شرفویه نیز به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه ورزشی هم در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۵۰ متر مربع با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

آموزشگاه ۶ کلاسه زنده یاد داوود مرادیان روستای بریز بخش مرکزی  نیز طرح بعدی بود که توسط قاسم پور معاون استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان، افتتاح شد.

این مدرسه نیز در زمینی به مساحت ۱۹۰۰ مترمربع با زیربنای ۴۴۰ مترمربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال بصورت مشارکتی توسط نوسازی مدارس استان و خیرین برادران مرادیان احداث شده است.

سپس زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای بائن هم افتتاح و به بهره برداری رسید.

این زمین چمن مصنوعی نیز در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد ریال توسط دهیاری و خیرین احداث شده است.

در ادامه ورودی روستای بائن شامل پیاده رو سلامت و موزاییک فرش و فضای سبز آن نیز به بهره‌برداری رسید.

برای این طرح نیز که ۸۰۰ متر طول دارد، افزون بر ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

مجتمع مسکونی ۸۸ واحدی نخل ۳ لارستان طرح بزرگ بعدی بود که افتتاح شد.

این مجتمع هم در زمینی به مساحت ۵ هکتار با زیربنای ۹۶۲۴ مترمربع و ۹۶۰۰ مترمربع خیابان و فضای سبز و پارکینگ مشتمل بر ۲۱ بلوک ۴ واحدی و ۶ واحدی با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن لارستان و آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی احداث شده است.

سپس بلوار امام شافعی و خیابان ندا شهر خور نیز به بهره برداری رسید.

طول این مسیر ۲۷۰۰ متر است که با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری خور هزینه شده است.

پارک چرخاب شهر لطیفی هم توسط قاسم پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس افتتاح شد.

این پارک در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد ریال توسط شهرداری لطیفی احداث شده است.

در ادامه خیابان گلستان شهر لطیفی هم به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال که توسط شهرداری لطیفی احداث شده و شامل تملک و اجرای زیرسازی و آسفالت می باشد؛ به بهره برداری رسید.

معاونین استاندار فارس در ادامه کلنگ آغاز اجرای عملیات احداث کارخانه تولید گچ صنعتی شرکت فیض گوهر زاگرس لارستان، به زمین زدند.

این کارخانه قرار است در زمینی به مساحت ۴ هکتار با زیربنای ۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی(دکتر فیض الله منصوری) ساخته شود.

ظرفیت تولید این کارخانه ۳۰۰ هزار تن در سال است و در محور کیلومتر ۳۰جاده لارستان-جهرم و ۵ کیلومتری روستای بریز قرار دارد که با بهره برداری آن زمینه اشتعال بیش از ۲۰۰ نفر بصورت مستقیم فراهم می شود.

سپس کلنگ طرح بزرگ ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سردخانه ثابت دو مداره (زیر صفر و بالای صفر درجه) در شهر خور نرسیده به شهرک صنعتی لار هم به زمین زده شد.

این پروژه قرار است در زمینی به مساحت ۲ هکتار با زیربنای ۱۶ هزار متر مربع با سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی(محمد ولی جمالیان) احداث شود.

ظرفیت این سردخانه ۱۶ هزار تن است که زمینه اشتغال ۲۵ نفر را فراهم می کند.

امروز همچنین عملیات اجرای احداث پارک شهر لطیفی نیز آغاز شد.

این پارک قرار است در زمینی به مساحت ۱.۲ هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال توسط شهرداری لطیفی ساخته شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین