سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نبود برق و جاده دسترسی دو مشکل اساسی شهرک صنعتی بیرم

رییس شورای اسلامی شهر بیرم گفت: نبود برق و جاده دسترسی به شهرک صنعتی بیرم مانع از جذب کارآفرینان شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از بیرم کهن؛…

رییس شورای اسلامی شهر بیرم گفت: نبود برق و جاده دسترسی به شهرک صنعتی بیرم مانع از جذب کارآفرینان شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از بیرم کهن؛ امام جمعه بیرم در بخشی از سخنان خود در مراسم افتتاحیه طرح های شهرداری ضمن ابراز خرسندی و همدلی بین مردم و مسئولین اذعان داشت: بیرم، بیرم سابق نیست باید بیرم را طوری دیگر دید قطعا حق مردمی که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند بیش از اینهاست و بدانیم که در آینده از بیرم حرف ها خواهید شنید و حرف ها خواهیم داشت.

حجت الاسلام حسین زاده در ابتدا از نماینده و فرماندار درخواست نگاه ویژه به مشکلات ناشی از حوزه آب، راه و اشتغال را خواستار شد و افزود: انتظار می رود بیرم در راس امورات استحفاظی قرار گیرد و در همه ابعاد اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی باید متحول شود.

حسین زاده ادامه داد: با تلاش مضاعف مسئولین از کلان تا شهرستان و توجه به اشتغال در راستای مطالبات حوزه ی جوانان می توان ریشه ی فساد و بی بند و باری را در جامعه از بین برد و با پتانسیلی که در بیرم و جوانان بیرمی وجود دارد به این منطقه کهن امیدوار بود.

پیش از این صفرنژاد رییس شورای اسلامی شهر بیرم نیز نسبت به امورات زیرساختی شهرک صنعتی بیرم پرداخت و گفت: با توجه به مغفول ماندن شهرک صنعتی طی سال های اخیر متاسفانه تاکنون دو موضوع اصلی نبود برق و جاده دسترسی موجب شده است که اکثر کارآفرینان سرمایه خود را در شهرستان های دیگری سرمایه گذاری کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین