جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

انتصاب رئیس جدید کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت کشتی لارستان

مسوول هیئت کشتی لارستان، در حکمی مهدی جعفری نژادان را به عنوان رئیس جدید کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی این هیئت منصوب کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

مسوول هیئت کشتی لارستان، در حکمی مهدی جعفری نژادان را به عنوان رئیس جدید کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی این هیئت منصوب کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، در حکم داود عسکرپور خطاب به رئیس جدید کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت کشتی لارستان آمده است:

نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر خبرنگاری و روابط عمومی، به موجب این حکم به سمت رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت کشتی لارستان منصوب می شوید. انتظار دارم با جدیت نسبت به پیگیری مسوولیت های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات کوشا باشید. امید است با اتکال به نیروهای لایزال الهی، در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور زیر نظر اینجانب موفق و موید باشید.

تلاش ویژه در جهت معرفی مأموریت، اهداف، ارزش های محوری، راهبردها، سیاست های اجرایی و خدمات گسترده هیئت کشتی لارستان، دریافت گزارش فعالیت ها، طرح ها و برنامه های هیئت کشتی لارستان، ارتباط مستمر با جراید، رسانه های گروهی و مطبوعات و برگزاری مصاحبه با رسانه های گروهی، برقراری ارتباط با سایر سازمان های دولتی و غیر دولتی متناسب با اهداف و رسالت های هیئت کشتی لارستان، تهیه و تدوین اخبار، بیانیه ها، اطلاعیه ها، آگهی ها و پیامدهای هیئت کشتی لارستان و ترتیب نشر انعکاس آن در رسانه های گروهی، برپایی سخنرانی ها، سمینارها، مراسم و همایش های هیئت کشتی لارستان، مدیریت سایت تخصصی و شبکه های اجتماعی هیئت کشتی لارستان، تهیه و تدوین گزارش فعالیت های هیئت کشتی لارستان به صورت سالانه و ارسال آن به هیئت کشتی استان فارس و اداره ورزش و جوانان لارستان از جمله وظایفی است که از سوی مسوول هیئت کشتی لارستان به رئیس جدید کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی این هیئت محول شده است.

مهدی جعفری نژادان از خبرنگاران خبرگزاری های معتبر استان فارس و لارستان است که بیش از ۱۰ سال با نشریه ها و خبرگزاری ها همکاری مستمر داشته است.

گفتنی است مسوول هیئت کشتی لارستان از زحمات دانیال افتخاری رئیس پیشین کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی این هیئت که به دلیل مهاجرت به تهران از سمت خود استعفا کرد، با اهدای لوح سپاسی که به امضای علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران و دکتر محمد موسایی رئیس هیئت کشتی استان فارس رسیده بود، قدردانی به عمل آورد.

س – ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین