شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رنگبندی جدید کرونایی مناطق لارستان، خنج و اوز+نقشه

رنگبندی جدید کرونایی مناطق لارستان، خنج و اوز اعلام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه…

رنگبندی جدید کرونایی مناطق لارستان، خنج و اوز اعلام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه با اشاره به رنگ بندی جدید مناطق تحت پوشش دانشکده اظهارداشت: بنا به پیش بینی های هفته گذشته، متاسفانه اصرار بر برگزاری مراسم عروسی و تجمعات، باعث تغییر وضعیت مرکز براک به فوق قرمز شد.

وی افزود: شرایط در مراکز لطیفی، خور و کورده مرکزی رو به وخامت دارد و در شهرستان اوز شرایط اندکی بهبود یافته ولی بسیار شکننده است.

دکتر یگانه با اشاره به شرایط جویم اظهار داشت: طبق شواهد و گزارشهای تیم سلامت مراکز، با برگزاری عروسی و تجمعات در هفته آینده، قطعاً مشکلات جدی تر در پیش رو خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: مرکز آشنا و دهفیش بدلیل عدم رعایت پروتکلها به وضعیت قرمز تغییر یافته که نیاز به مداخله جدی وجود دارد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی هفته قبل، شهرستان خنج، در اکثر مراکز تحت پوشش، در حال تغییر وضعیت به شرایط پرخطر است و کماکان از همه مردم خواهشمندیم بدلیل شکننده بودن وضعیت بیماری، از برگزاری عروسی و تجمعات همچنین دید و بازدیدها خودداری کنند.

وی افزود: احتمال طغیان کرونای انگلیسی از سمت جویم بسیار بالاست و منتظر اعلام نتایج برخی تست ها هستیم و به محض اطمینان موضوع را به اطلاع عموم مردم فهیم لارستان می رسانیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین