چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح مجتمع خدماتی-رفاهی در محور لار-جهرم

مجتمع خدماتی رفاهی ماهور با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در محور لار-جهرم به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی در آیین بهره‌برداری…

مجتمع خدماتی رفاهی ماهور با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در محور لار-جهرم به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی در آیین بهره‌برداری همزمان از ۴ مجتمع‌ خدماتی رفاهی در استان فارس اظهار داشت: با بهره‌برداری از این ۴ مجتمع خدماتی رفاهی، فارس به رتبه اول کشور در این زیرساخت مهم رسید وآمار کشوری مجتمع‌های بین راهی نیز به ۸۷۱ مجتمع بهره برداری شده ارتقا یافت.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ۴۹۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال ساخت است که نقش مهم و حایز اهمیتی در ارایه خدمات به کاربران جاده‌‌ای و ارتقای ایمنی راه های شریانی ترانزیتی و حتی فرعی ایفا می‌کند.

امانی تصریح کرد: استان فارس در چند سال گذشته روندی کاهشی در تصادفات داشته است که پیش بینی می‌شود با بهره‌برداری از این مجتمع‌های خدماتی رفاهی، شاهد ادامه این روند کاهشی در تصادفات به همراه داشته است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد: در حال رایزنی با سرمایه‌گذاران برای توسعه تیر پارک‌ها و ارایه خدمات مطلوب‌تر به کاربران جاده‌ای هستیم و در این راستا امکانات رفاهی مناسب شامل پارکینگ، خوابگاه، نمازخانه و غیره برای رانندگان نیز فراهم می‌شود و در مواردی که مجتمع وجود ندارد تیرپارک‌ها به صورت مستقل ارایه خدمات می‌کنند.

وی عنوان کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی نقش مؤثری در رفاه و ایمنی رانندگان و کاربران جاده‌ای دارد که سازمان و به ویژه استان فارس به دلیل طول زیاد راه‌های ترانزیتی ، شریانی و مواصلاتی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بیشتری را برای ارائه خدمات مطلوب به بهره‌برداری می‌رساند.

بر اساس این گزارش چهار مجتمع خدماتی رفاهی شایلین با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در محور سروستان-شیراز، ماهور با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در محور لار-جهرم، مهر و ماه با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در محور فیروزآباد-عسلویه و کشاورز با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در محور مرودشت-سعادتشهر(جاده فتح‌آباد) با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به صورت همزمان در مجتمع شایلین به بهره‌برداری رسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “افتتاح مجتمع خدماتی-رفاهی در محور لار-جهرم”

  1. ناشناس گفت:

    موقعیت دقیق انرا بنویسد.بین لار تا جهرم ….کیلومتر است کجاست؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین