جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

افزايش تأييد صلاحيت‌ها و مسئوليت دلسوزان

آخرين اطلاعات واصله نشان از افزايش صلاحيت‌ها از ۱۵ به ۲۰ نفر در منطقه لارستان و خنج و گراش دارد.

آخرين اطلاعات واصله نشان از افزايش صلاحيت‌ها از ۱۵ به ۲۰ نفر در منطقه لارستان و خنج و گراش دارد. شايسته است مسأله تجميع احيا گردد تا عموم مردم بهتر بتوانند تصميم‌گيري نموده و كانديداهاي اصلح را به مجلس اعزام نمايند.
در برخي كامنت‌ها براي تخريب راهكار فوق به تحريك افكار عمومي پرداخته‌اند مبني بر اين كه مسأله تجميع و كم كردن تعداد كانديداها بي‌احترامي به افكار عمومي و خرد جمعي است كه حقيقت به عكس مسأله است زيرا تجميع خود عملي خردمندانه است.
راستي اين گونه اشخاص چگونه به خودشان اجازه مي‌دهند سرنوشت جامعه را به سُخره بگيرند و به بهانه بي‌احترامي به افكار عمومي راه صحيح و خرد  پسند را رها كنند و بگويند هر كس به هركه خواست رأي بدهد و …
نتيجه عملكرد به اين انديشه، اين مي‌شود كه آرا متشتت شود  و هركس چند هزار رأي را به خود اختصاص دهد و آن دسته‌اي كه بتواند خردمندانه تجميع را محقق سازد برنده انتخابات گردد و ندامت و پشيماني دامنگير جامعه‌اي شود كه به بهانه‌هاي واهي راه صحيح را نپيمايند و مسير شعار را طي كنند.
نكته ديگري كه قبلاً هم تذكر داده شده و مجدداً تذكر آن خالي از فايده نيست، مسأله تقسيم جامعه به دو دسته اصولگرا و اصلاح‌طلب است؛ كه در شهرستان‌ها از جمله شهرستان ما بحث اصولگرا و اصلاح‌طلب به عنوان دو قطب فعال يا دو حزب متشكل  كه با خط مشي مختلف و تفكر متفاوت مي توانند سرنوشت جامعه را تعيين كنند، نبوده و نيست آنچه براي مردم بسيار مهم است اين است كه كسي به مجلس برود كه بتواند باري از مشكلاتشان را كم كند و جامعه را در مسير ترقي و تعالي قرار دهد.
به عبارت ديگر كسي كه بتواند بهتر و صميمانه‌تر و خداپسندانه‌تر و برنامه‌ريزتر و فعالانه‌تر به مردم خدمت‌رساني كند و صدايشان را به مسئولين رده بالا برساند و جهت توسعه و ترقي منطقه عادلانه و خردمندانه  برنامه‌ريزي كند و برنامه‌ها را به اجرا در آورد، مردم او را مي‌پسندند و قبول دارند.
عزيزاني كه خود را اصولگرا يا اصلاح‌طلب مي‌خوانند بايد سعي‌شان در خدمت‌رساني به مردم باشد و در انسجام و وحدت منطقه تلاش كنند و جلو هرگونه اختلاف و تشتت بايستند.
كانديداهاي محترم هم ضرورت دارد حقايق مسأله را به دقت رصد كنند و دل به حرف‌هاي شعارگونه نسپارند و سرنوشت جامعه را فداي خواسته خويش نكنند بلكه به عكس خود را فداي جامعه نمايند و اين را با خداي خويش در ميان نهند و تصميمي خردمندانه، آبرومندانه و هوشيارانه بگيرند كه مورد رضاي خدا و مردم باشد.
خدايا چنان كن سرانجام كار
تو خشنود باشي و ما رستگار
نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “افزايش تأييد صلاحيت‌ها و مسئوليت دلسوزان”

  1. علی گفت:

    ببخشید پس یه مرتبه بگید هر ۲۰ کاندیدا خودشون بشینن و یکی رو از میان خودشان انتخاب کنند تا مردم زحمت رای دادن هم نداشته باشن .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین