سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مدیر جدید آبفا لارستان معرفی شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و معاون شرکت آبفا استان فارس؛ مدیر جدید امور آبفا لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و معاون شرکت آبفا استان فارس؛ مدیر جدید امور آبفا لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، اردوان نیکنام معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا استان فارس، بهنام رئیس دفتر مدیر عامل و جمعی از پرسنل اداره آبفا شهرستان، سیدعبدالمهدی میر پور به عنوان سرپرست جدید امور آبفا شهرستان لارستان معرفی شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با اشاره به اینکه مسئولان باید نگاه خدمتگزاری به افراد جامعه داشته باشند، اضافه کرد: این افراد باید مسئولیت را به عنوان یک فرصت بدانند و از این نعمتی که خداوند به آنها می‌دهد، بهترین استفاده را داشته باشند.

حسنی افزود: نگاه و عملکرد دولت در روستاها در مباحث توسعه و آماده سازی زیرساخت های زندگی روستایی اعم از عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی، برق، راه، مخابرات و بخصوص حوزه آبرسانی، خوب و قابل قبول بوده است. همچنین برای کاهش اثرات کم آبی در مناطق مختلف لارستان بویژه در روستاها، پروژه های مختلفی تعریف شده است و از سوی دیگر بر مدیریت مصرف تاکید ویژه ای شده است.

وی خطاب به مدیر جدید گفت: به دنبال جذب اعتبارات برای بهبود شرایط آبرسانی در روستاهای دارای کمبود آب باشید، تا روستایی مواجه با کمبود و بحران آب در شهرستان نشود.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه انسجام، تعامل و همگرایی باعث بهره وری می شود، گفت: در حال حاضر شهروندان شریف بیرم در حوزه آب دچار مشکلات عدیده ای هستند که امیدواریم با جدیت و پشتکار ریاست جدید و همت مجموعه آبفا استان فارس، خواسته و دغدغه های مردم را مرتفع نمایند‌.

معاون استاندار فارس ادامه داد: در گذشته و در مبحث اجرای شبکه فاضلاب شهری لار، متاسفانه متولیان امر این مهم را نادیده گرفته اند، بنابراین انتظار میرود اداره آبفا شهرستان و شرکت آبفا استان با جدیت پای این موضوع بایستند و دغدغه های مردم را رفع کنند.

حسنی در پایان سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از حسین مختاری رئیس سابق امور آبفا شهرستان لارستان، برای سید عبدالمهدی میرپور مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه اردوان نیکنام معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا استان فارس، حسین مختاری مدیر سابق و سید عبدالمهدی میرپور سرپرست جدید امور آبفای شهرستان لارستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

سپس حکم انتصاب سید عبدالمهدی میرپور به عنوان سرپرست جدید امور آبفای شهرستان لارستان به وی تقدیم و از خدمات چندین ساله حسین مختاری تجلیل شد.

سید عبدالمهدی میرپور فرزند سید عبدالصاحب، اهل و ساکن شهر لار، دارای کارشناسی ارشد مهندسی عمران است و ۱۴ سال سابقه کاری دارد و پیش از این نیز رییس اداره بهره‌ برداری و توسعه مدیریت امور آبفا لارستان و عضو شورای اسلامی شهرلار بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین