دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اینترنت پرسرعت به روستای شاه غیب لارستان رسید

اینترنت پرسرعت به روستای شاه غیب لارستان رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی لارستان، با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استان…

اینترنت پرسرعت به روستای شاه غیب لارستان رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی لارستان، با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استان فارس و مدیر مخابرات لارستان، اینترنت پرسرعت در این روستای محروم راه ‌اندازی شد.

مشکلات روستا شاه غیب برای دسترسی به اینترنت بعد از پیگیری‌های انجام گرفته و با تلاش و پیگیری انجام شده، سایت این روستا ارتقا و امکان دسترسی به اینترنت ۳G فراهم شد.

مدیر مخابرات لارستان در این خصوص گفت: این موضوع با دستور وزیر ارتباطات از محل اعتبارات ملی و در قالب طرح USO به اپراتور همراه اول ابلاغ و اینترنت در این روستا برقرار و امکان استفاده دانش آموزان و ‌دانشجویان از فضای مجازی فراهم شد‎.

بخشدار مرکزی لارستان نیز با تأکید بر مجهز شدن اینترنت در مناطق روستایی کشور افزود: بنابه تصمیم وزارت ارتباطات مقرر گردیده است در تمام روستاهای کشور تا پایان سال توسعه زیرساخت های ارتباطی لازم انجام گیرد.

پیروز با ابراز امیدواری نسبت به اینکه هر چه زودتر تمام روستاهای بخش مرکزی لارستان نیز از اینترنت پرسرعت بهرمند شوند، ادامه داد: با ارتقا سایت این روستا ۳۰۰ خانوار روستا شاه غيب از نعمت اینترنت همراه بهره مند شدند.

همچنین در این‌باره مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با انتشار خبر راه‌اندازی سایت‌ مخابراتی روستای شاه غیب گفت: با راه‌اندازی سایت اینترنت پرسرعت سیار از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری(USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط شرکت ارتباطات سیار(همراه اول)، با پوشش جمعیتی افزون‌بر ۷۰۰ نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

چندی پیش و در مرداد ۱۳۹۹ بذرافکن دهیار شاه غیب در گفتگو با میلادلارستان وضعیت بسیار نامناسب اینترنت این روستا را خصوصا در ایام کرونایی و نیاز دانش آموزان متذکر شده بود که به حول و قوه الهی پس از چندین ماه بالاخره این موضوع عملیاتی شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۶:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین