پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مردم روستای آغصه گراش از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند

نماینده مردم لارستان در مجلس با بیان اینکه مردم روستای آغصه شهرستان گراش از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند،گفت: بهبود زیرساخت‌های ارتباطی در روستاها زمینه توسعه پایدار در این مناطق را…

نماینده مردم لارستان در مجلس با بیان اینکه مردم روستای آغصه شهرستان گراش از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند،گفت: بهبود زیرساخت‌های ارتباطی در روستاها زمینه توسعه پایدار در این مناطق را فراهم می‌کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسین حسین زاده درباره وضعیت شبکه ملی اطلاعات در حوزه انتخابیه،گفت: خوشبختانه روستای آغصه بخش ارد شهرستان گراش به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهبود زیرساخت‌های ارتباطی در روستاها زمینه توسعه پایدار در این مناطق را فراهم می‌کند و این در حالی که اینترنت یکی از نیاز‌های اساسی در شرایط کنونی خصوصاً در بحث آموزش محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بزودی شاهد نصب و بهره‌برداری از اینترنت پرسرعت در دیگر روستاهای حوزه انتخابیه با مساعدت مسئولان مربوطه هستیم.

همچنین مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با انتشار خبر راه‌اندازی سایت‌ مخابراتی آغصه گفت: با راه‌اندازی سایت مخابراتی روستای آغصه شهرستان گراش از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دسترسی به اینترنت پرسرعت سیار توسط شرکت ارتباطات سیار(همراه اول) با پوشش جمعیتی بالغ‌بر ۷۰۰ نفر فراهم گردید و مردم عزیز این منطقه به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین