شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

حسین زاده: رئیسی برنامه‌های اثرگذاری در حوزه نفت و انرژی دارد

ه نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی  درباره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از این بابت که سرآغاز تغییر و تحولی در کشور…

ه نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی  درباره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از این بابت که سرآغاز تغییر و تحولی در کشور خواهد بود، مهم است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم حسین زاده اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های گذشته و به دلیل عملکردی که دولت کنونی و دولتمردان گذشته داشتند، مردم دچار نوعی ناراحتی و دلسردی شدند.

نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: مردم از وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور ناراضی هستند اما برای بهبود وضع موجود باید در انتخابات شرکت کرد مشارکت مردم در انتخابات و آرای بالای رئیس‌جمهور منتخب می‌تواند در برآمدن دولتی قوی برای حل مشکلات اثرگذار باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد: کشور در شرایط کنونی نیازمند فردی است که بتواند تغییر و تحولی در اداره دولت و رویکردها به وجود بیاورد و در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی استفاده کند.

حسین‌زاده بیان کرد: آن فردی که بیش از همه عزم برای تغییر در وضعیت کشور دارد و در کارنامه او نیز مشاهده می‌کنیم که مبدا تغییرات و اتفاقات مهمی بوده است، حجت‌الاسلام رئیسی است.

وی ادامه داد: ایشان از زمانی که رئیس قوه قضائیه شدند سند تحول قضایی را کلید زدند و مردم دیدند که در دو سال گذشته این قوه که مورد نارضایتی برخی از مردم بود به محل اتفاقات مثبت و ارزنده حتی در حوزه تولید تبدیل شد حجت‌الاسلام رئیسی در مدت سه سالی هم که تولیت آستان قدس رضوی بودند، اقدامات و خدمات بسیار ارزنده‌ای انجام و نشان دادند که در حوزه اجرا و مدیریت، موفق و کارآمد هستند.

رئیس کمیته نفت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند سال گذشته در حوزه نفت و انرژی دچار وقفه‌ها و ضعف‌هایی شدیم که لازم است در دولت آینده توجه جدی و ویژه به حوزه صنایع پایین‌دستی شود با شناختی که از اعضای تیم اقتصادی و انرژی آقای رئیسی دارم و با برخی از آنان نیز گفتگو داشته‌ام، این اتفاق در دولت وی در صورت پیروزی در انتخابات رقم خواهد خورد و شاهد رشد حوزه نفت و انرژی خواهیم بود؛ حجت‌الاسلام رئیسی برنامه‌های مهم، اثرگذار و قابل اجرایی در حوزه نفت، پتروشیمی و انرژی دارد.

حسین‌زاده اظهار داشت: برآمدن یک دولت مردمی، مقتدر و توانمند می‌تواند چهره امروز ایران را بانشاط کند و این امر در گرو مشارکت و تصمیم‌گیری مردم است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۶:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین