شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

قابل‌توجه جناب مهندس حسین‌زاده؛‌ عدد و رقم‌های روی کاغذ باید نقد شود

چند صباحی که می‌گذرد، روزنامه میلاد لارستان و سایت میلاد لارستان بزرگ بطور مستقیم یا غیرمستقیم خبرهایی را منتشر می‌کند، مبنی‌ بر این‌که برای دوبانده کردن جاده لار-بندرعباس یا جهرم…

چند صباحی که می‌گذرد، روزنامه میلاد لارستان و سایت میلاد لارستان بزرگ بطور مستقیم یا غیرمستقیم خبرهایی را منتشر می‌کند، مبنی‌ بر این‌که برای دوبانده کردن جاده لار-بندرعباس یا جهرم -لار فلان مبلغ اختصاص یافت به‌ عنوان نمونه:

 در یک مورد اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای جاده جهرم –لار- بندرعباس و تونل بالنگستان،‌ در موردی دیگر ۱۰۰ میلیارد برای دوبانده کردن جاده جهرم- لار- بندرعباس و  در زمان مدیرکل سابق نیز، مشارکت بانک ملی در تاسیس جاده‌های مذکور جزء نویدها بود، اما متاسفانه در عمل تاکنون هیچ ریالی اختصاص پیدا نکرده و طبعا هیچ حرکتی هم محقق نشده‌ است. این نشان می‌دهد که فاصله ی گرفتن مجوز روی کاغذها تا عملی کردن آن تفاوت از زمین تا آسمان است.

اکنون بیش از یک‌سال از مدت نمایندگی شما سپری می‌گردد و زمان به‌سرعت ابر می‌گذرد. اگر عملاً کاری انجام نشود جز ندامت چیزی به ارمغان نمی‌آورد.  تصور نشود که خدای ‌ناکرده به‌دنبال یأس آفرینی هستیم، به ‌هیچ‌وجه! ولی دوست شما آن نیست که از شما تعریف و تمجید کند، بلکه دوست آن است که حقایق را  آيینه وار و صمیمانه، با شما درمیان بگذارد.

دوست دارم که دوست عیب مرا

همچو آیینه روبه رو گوید

نه چنان شانه با هزار زبان

پشت سر رفته مو به مو گوید

از نماینده محترم، ائمه جمعه شهرستان‌های مختلف منطقه، مدیرکل راه و شهرسازی، فرمانداران و سایر مسئولان و دلسوزان، مجدانه خواستار پیگیری و رساندن پول به دست نیروهای اجرایی برای تحرک بخشیدن به جاده‌ها هستیم، در غیر این صورت «دو صد گفته چون نیم کردار نیست»

 مسئله مکرری که نباید از نظر دور داشت، این است که این جاده اسمش جاده «جهرم-لار-بندرعباس» است، اما در عمل قاطبه مردم کشور به ویژه  مناطق فارس و هرمزگان از آن بهره‌مند می‌شوند که طبعا مردم لارستان نیز همین را می خواهند.

شاهد جریان اینکه در آخرین تصادف که در ماه های گذشته رخ داد، مجروحین و مقتولین از اهالی بستک استان هرمزگان بودند. در گذشته نیز موارد فوتی از سایر مناطق کشور در این جاده نیز گزارش شده است. پس ‌همه باید برای تحقق دو بانده سازی آن قیام کنند و به نتیجه رسانند، زیرا در برابر خون‌های به‌ناحق‌ریخته همه مسئولیم و در پیشگاه الهی باید جواب‌گو باشیم.

 در سرمقاله‌ای که به‌خاطر کشته شدن برادران بستکی نوشتم، از «مهندس جباری» نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در خانه ملت خواستم که مساعدت نمایند تا این مهم هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.

شایسته‌است جناب مهندس «حسین‌زاده» با همکاری ائمه جمعه، مهندس جباری، مدیرکل راه و شهرسازی و فرمانداران شهرستان‌ها ضمن پیگیری و برنامه‌ریزی در اخذ مبالغ معهود بکوشند تا شاید این مشکل حل شود و خطرات جانی و مالی کاهش یابد.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین