جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

كشف انواع کالای قاچاق از یک اتوبوس

فرمانده انتظامی “لارستان” از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ “داود امجدي”…

فرمانده انتظامی “لارستان” از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ “داود امجدي” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بيان كرد: ماموران انتظامی “لارستان” در راستاي طرح مبارزه با كالاي قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری در محورهاي مواصلاتي به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را براي بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از اين خودرو، ۲ هزار و ۷۴۰ ثوب انواع پوشاک و ۳۶۴ عدد انواع اسباب بازي خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان با اشاره به اينکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر كارشناسان، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در اين خصوص يك نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

سرهنگ “امجدي” با بيان اینکه قاچاق کالا باعث تخریب سرمایه‌های ملی می‌شود، از شهروندان خواست در صورت برخورد با احتکار و قاچاق مراتب را سريعا به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین