یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تذکر کتبی حسین زاده به وزیر ورزش درخصوص عدم اجرای 29 پروژه ورزشی در لارستان، خنج، گراش اوز

حسین حسین‌زاده به وزیر ورزش در خصوص عدم اجرای ۲۹ پروژه ورزشی شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز تذکر کتبی داد. حسین حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و…

حسین حسین‌زاده به وزیر ورزش در خصوص عدم اجرای ۲۹ پروژه ورزشی شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز تذکر کتبی داد.

حسین حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با عنوان اینکه چرا پروژه‌های چمن مصنوعی حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز اجرایی نمی‌شود؟نوشت: از آنجا که با تلاش‌های گسترده مبلغ ٩٠ میلیارد ریال از محل وزارت نفت جهت تکمیل و تجهیز ۲۹ پروژه‌ی ورزشی روستاهای محروم حوزه انتخابیه شامل:

شهرستان لارستان: پروژه‌ ورزشی چمن مصنوعی بزرگ شهر بیرم، چمن‌های مصنوعی کوچک روستاهای کهنه مرکزی، بریز، دهکویه، چاه‌نهر، درز، جویم، بالاده، دیده‌بان و منصور آباد

شهرستان خنج: چمن مصنوعی کوچک روستاهای فدویه، گرمشت، آشنا، حسین‌آباد، مکویه، کهنویه، لاغر و جهره

شهرستان گراش: چمن مصنوعی بزرگ مجموعه ورزشی محبی گراش و چمن های مصنوعی کوچک روستاهای زینل آباد، محمدزینا، کنگ و ریشه، حسین آباد و لب‌شکن

شهرستان اوز: پروژه‌های چمن مصنوعی کوچک روستاهای فیشور، محلچه، هیرم و اسلام‌آباد اخذ گردیده است، اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدام عملی از طرف وزارت ورزش و جوانان در خصوص پیگیری جهت تخصیص این اعتبار و شروع عملیات عمرانی پروژه های مذکور صورت نگرفته است.

با توجه به محرومیت منطقه و تلاش مضاعف جهت اختصاص این مبلغ و قول مساعد  مدیرکل ورزش و جوانان فارس جهت اختصاص بودجه و تکمیل پروژه‌ها، لازم است که مجموعه وزارت ورزش و جوانان هرچه سریع‌تر اقدامات و همکاری لازم را بعمل آورند.

حسین‌زاده همچنین در تذکر دیگری به وزیر ورزش و جوانان به موضوع مجموعه ورزشی محبی شهرستان گراش پرداخت و بر لزوم تکمیل این پروژه تاکید کرد.

در این تذکر آمده است: «چرا با وجود گذشت ۲۳ سال از کلنگ‌زنی پروژه خیرساز مجموعه محبی شهرستان گراش با متراژی بالغ بر ۱۰۳ هزار متر مربع، این مجموعه به حال خود رها شده است؟!

مجموعه ای که در سال ٨۶ توسط خیر به دولت واگذار شد و با اعتباری بسیار اندک برای این مجموعه بزرگ، تنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، پروژه‌ی چمن مصنوعی آن علیرغم تخصیص اعتبار از بودجه وزارت نفت و قول مساعد مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان فارس اجرایی نشده است، سیستم فاضلاب آن معیوب است و به علت نداشتن سیستم سرمایشی، سالن چند منظوره‌ی آن نیمی از سال تعطیل است.

آیا حق مردم حوزه انتخابیه اینجانب این است که همواره فقط خیرین آستین همت بالا بزنند و از منابع دولتی ریالی بهره مند نشوند؟ از این رو لازم است به جهت تکمیل مجموعه ورزشی محبی گراش توجه و اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تذکر کتبی حسین زاده به وزیر ورزش درخصوص عدم اجرای 29 پروژه ورزشی در لارستان، خنج، گراش اوز”

  1. ناشناس گفت:

    بابا برو بسمت کارای مهمتر ، اینا چیه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین