جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تأکید استاندار فارس بر لزوم تأمین مسکن فرهنگیان در لارستان

استاندار فارس در پاسخ به پاره‌ای از مشکلات برای ساخت مسکن فرهنگیان گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی که سهم‌خواهی کنند، برکنار می‌شوند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم…

استاندار فارس در پاسخ به پاره‌ای از مشکلات برای ساخت مسکن فرهنگیان گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی که سهم‌خواهی کنند، برکنار می‌شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم و ایسنا، شورای آموزش و پرورش استان فارس با حضور استاندار فارس برگزار شد.

در این جلسه شبانی، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پاسخ به اقدامات انجام شده درباره مسکن فرهنگیان گفت: در لار ۲۰۰ واحد فندانسیون ریخته شده و در خنج هم تا مرحله سقف پیش رفته است.

وی با بیان اینکه عمده مشکل مسکن فرهنگیان در جنوب فارس در شهر لار است، افزود: در حوزه این شهر با وجود اینکه متقاضی زیاد است اما مشکلاتی وجود دارد و آن این است که دستگاه‌های دولتی سهم خواهی می‌کنند و گرنه هیچ مشکلی در تامین زمین نداریم.

در ادامه این جلسه عنایت‌الله رحیمی با تاکید بر اهمیت‌بخشی به موضوع مسکن فرهنگیان، اضافه کرد: تامین مسکن برای فرهنگیان از مسائلی است که به‌صورت جدی به آن رسیدگی می‌کنیم، فارس در زمره نخستین استان‌هایی در کشور بوده که زمین‌های موردنیاز را تامین کرده است.

رحیمی درباره اینکه عنوان شده است زمین در شهرستان لارستان پیدا نمی‌شود نیز گفت: لارستان شهرستانی‌ست که بیش از هر چیز زمین دارد، قاعدتا نباید کمبود مسکن داشته باشد، این مشکل حتی در شیراز نیز وجود ندارد و حتی زمین‌هایی در حریم نیز موجودست که می‌توان برای ساخت مسکن از آن‌ها بهره گرفت؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد وزارتخانه مشکلات استان‌ها آشنا نیست و همین موضوع باعث بروز ناراحتی‌هایی برای شهروندان شده است.

وی به مدیرکل راه‌وشهرسازی لارستان درباره سهم‌خواهی دستگاه‌های دولتی بیان کرد: دستگاه‌های سهم خواه لارستان را معرفی کنید تا به آن رسیدگی شود اگر مستندی دارید من آن مدیر را برکنار می‌کنم.

استاندار فارس از مدیران کل راه و شهرسازی فارس و لارستان خواست پی گیری‌های لازم را برای تامین زمین برای ساخت مسکن ملی فرهنگیان حداکثر تا ۲۰ روز آینده انجام دهند.

رحیمی در ادامه جلسه با بیان اینکه اگر به دنبال توسعه‌یافتگی هستیم باید معلمان دغدغه‌ای جز آموزش و انتقال علم نداشته باشند، خاطرنشان کرد: تلاطم‌های اقتصادی باعث شده که این امر کمتر محقق شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین